hm, "odpowiedzialności" pewnie się da to zrobić ale zawsze u każdego młodego przyjdzie ten moment ze poczuje się super kierowcą i wciśnie gaz w podłogę a to przed kolegami itp
mając 90 -110 KM auto normalnie przyspiesza a ten tak rwie do przodu - jest po prostu za szybki
jedną z opcji jest od chipowanie albo zmiana auta ale zastanawiam się jakby zmienić ustawienie sterowani zmienna geometrią - obniżyć wartość otwarcia łopatek turbo
albo coś z przepływomierzem zamieszać żeby komp nie dawał takich dawek paliwa?
Jak będzie chciał się popisać przed kumplami to zrobi to i w 40-konnym wolnossaku. Wykup mu godzinę w ODTJ, niech zobaczy, że niewiele potrafi i spokornieje. Albo kup drugi sterownik i zrób program, żeby ograniczyć moc/moment, a ten schowaj w garażu, żeby przy sprzedaży przełożyć (musisz odpowiednio immo w sterowniku nowym ustawić, ale to tuner powinien ogarnąć).
Albo po prostu za to, co wydałbyś na modyfikację Tolka kup mu jakiegoś małego hatchbacka.
nie no powaga , masz dwa kodowania - na manuala i automata , jedno robisz zdławione podłączasz vaga i po 2 minutach mozesz sobie to zmienić .
Można jeszcze sterownik przerobić i przełączać przez tempomat ale ja w to tak bardziej hoobbystycznie się bawie i niewiem dokładnie co trzeba zrobić .
Ale jak kolega z wałbrzycha to niech sie do mnie odezwie to zrobie CI taka mapę .