Cześć wszystkim po długiej nieobecności. Jako, że wakacje to była dłuższa trasa i o ile autko nie wpada w tryb awaryjny i w sumie nic niepokojącego się nie dzieję, to jednak subiektywne odczucia z jazdy są trochę niezadowalające. 1, 2, 3 bieg nie ma na co narzekać, ale na 4 i 5 biegu, a szczególnie na 5 auto przyśpiesza ale nie nazwałbym tego dynamicznym przyśpieszaniem a jak trafi się akurat wzniesienie to już w ogóle jest ogromna różnica( nie mówię tu o wzniesieniu, przy którym trzeba redukować do 2 biegu
. poniżej log dynamiczny łącznie grupy 11, 8 i 3 na 4 biegu, Jutro wieczorem postaram się wrzucić logi z 5-go biegu bo dziś w drodze na działkę udało się tylko zrobić na 4-tym.
Z tego co przeanalizowałem logi, i wyczytałem na forum a także porównując je z innymi, wydaje mi się, że turbo trochę późno wstaje i znowu ( w zeszłym roku podmianka n18 z n75 nie trzyma podciśnienia w zakresie 3000 3400 rmp) no i jeszcze minimalnie zaniżone wskazania przepływomierza, co z tego co mi się wydaje może właśnie być spowodowane minimalnym niedoładowaniem)
I teraz prośba do Was a szczególnie tych bardziej doświadczonych o ocenę.
n 75 i n 18 były już czyszczone więc ewentualnie trzeba będzie kupić nowy zawór od sterowania turbo bo egr ma w wężyku kulkę i a sam zaworek jest odpięty- przy ew. wymianie podepnę przewody z pominięciem sterowania egr.
Z góry dzięki za Waszą pomoc, pozdrawiam Piotrek.
logi --------->
http://vaglogger.apphb.com/log/5d17d8a08a19a9a4e4e93bcd