Czy możecie mi pomóc w zdiagnozowaniu kilku błędów oraz z problemem zakodowania kluczyka?
Co do kluczyka: Mam 1 z pilotem dwuprzyciskowy, drugi zapas to sam grot. Nie działa otwieranie i zamykanie z odległości. Próbowałem już zarówno metodami bez vcds, z kluczykiem jednym, z dwoma (stacyjka,drzwi). Nie pamiętam grupy ale jak wszedłem w kluczyk to w 4 rubrykach było napisane "nie załączony". Natomiast jak koduje w vcds i po zapisaniu mam wcisnąć unlock to nic sie nie dzieje.
Później w vcds takie błedy wywaliło:
vcds 01179 błąd programowania klucza 35-00
vcds 01044 sterownik zakodowany nieprawidłowo 35 00
vcds 00928 jednostka zamykająca zamka centralnego po stronie kierowcy f220 27 00 niezrozumiały sygnał
Nie wiem o co kaman. Poprzedni właściciel mówił, że u niego nie działało też ale nic nie robił bo mu nie potrzebne to było. Na kluczyku kontrolka mruga przy klikaniu, domykanie i otwieranie szyb działa jak kluczyk jest w zamku.
Kolejne błędy to (w dwóch grupach):
vcds 00532 napięcie zasilania 07 10 za niski sygnał sporadyczny (airbag)
vcds 00515 czujnik halla g40 27 00 niezrozumiały sygnał (silnik)
vcds 00537 lambda-regulacja 19 10 dolna wartość skrajna sporadyczny (silnik)
co do silnikowych spraw to falują obroty na jałowym delikatnie i jak na moje oko (chociaż sam mam b7 1.9 tdi dizla i benzyną to ostatnio jeździłem swoim 1.8 b3
jakieś z 10 lat temu
) to słabo się bardzo zbiera i szybko łapie obroty.
Spalanie gazu w normie w mieście koło 10 l max.
Czytałem gdzieś, że może być problem z obrotami, że nie pojedzie powyżej 5200 obrotów (co do tego Halla) ale właśnie pisała mi kobita, że jechała do pracy jak już się rozgrzał i 5500 obrotów dało się osiągnąć bez problemu.
Dziękuję z góry za wszelkie rady i proszę o wyrozumiałość - dopiero co zakupiłem vaga i toledo