Mam do wymiany złącze elastyczne, czy 300zł za całość jest ok, czy za wysoka? Bo jutro po 14 mam w razie co podjechać na wymianę Wyszło mi to na przeglądzie, że do wymiany i w sumie na postoju czuć spaliny w samochodzie i czasami z nawiewu bez klimatyzacji.
Właśnie też mi się wydaje, że drogo, ale w 3 warsztatach w mojej okolicy pytałem w tym jeden specjalizujący się w tłumikach/katach. W każdym mówią, że koło 300 zł. Jak patrzyłem w internecie to takie złącze do 100 zł porządniejsze. A to chyba trzeba tylko odciąć i wspawać z dwóch stron.
https://allegro.pl/oferta/zlacze-elasty ... 6336446029
Tu masz podwójny oplot i kosztuje 60zł.... wg mnie całość z robotą nie powinna przekroczyć 150zł. Jak widzę ceny które podają inne warsztaty to mi się włos jeży, miałbym 3x mniej roboty z hajs ten sam
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
U mnie wymiana to coś w granicach 150-200 zł wraz ze złączem.
300 zł drogo i nie drogo. Zależy kto i jak się za to zabiera. Jeden tylko wytnie a drugi cały wydech będzie zwalał, żeby to wymienić. Pamiętam jak lata temu chciałem katalizator wywalić, to nikt nie chciał mi tego zrobić, bo chciał odpinać rurę od turbo a śruby zapieczone. Znalazłem gościa z polecenia i bez odpinania niczego za 50 dych kat wycięty.
Ale poszedł za więcej niż takie 500 plus. Plus za to wpadł do auta [emoji38][emoji38][emoji38][emoji38]
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb