Mam problem z falującymi obrotami +/-300rpm oraz skaczącym napięciem od 9 do 14v na zimnym silniku gdy jest włączone "ssanie" (około 1,5min). Wygląda to mnie więcej tak jak na filmie
https://www.youtube.com/watch?v=ICacWahX4-8 Przeczytałem cały wątek o falujących obrotach z forum
http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?f=6&t=1208 Generalnie u mnie większość rzeczy sprawdzona, jedno mnie tylko zaciekawiło. Czy w tym silniku są dwa czujniki temperatury? Jeśli tak to w jakich miejscach? Czy są dwie mapy zapłonu w zależności ciepły/zimny?
No i w jakim kierunku przepływa powietrze pomiędzy układem odpowietrzania paliwa (filtr węgla aktywnego) a dolotem? Bo w moim przypadku słychać syczenie na tym przewodzie (dobiega mniej więcej z obszaru zaznaczonego na czerwono), i gdy go zacisnę w miejscu zaznaczonym żółtą kreską to syczenie ustaje. Czy przez ten przewód cały czas powinno uchodzić powietrze?