CYRULIK pisze:jak masz 110KM to masz turbine ze zmienna geometria, która prawdzopodobnie Ci pada gdy przeładuje ciśnienie wchodzi w tryb awaryjny dlatego po ponownym właczeniu silnika wraca do normy
Bodek artysto koledze Wolf69 pakował się notlauf czy coś w podobie bo piłował na czerwonym polu silnik! Przynajmniej z jego opisów tak wynika, więc nawet jak będziesz miał nowiuśką turbinkę etc. to i tak odcięcie będzie i podobne objawy do notlaufu. Proste i logiczne.Bodek pisze:Wolf69 otóż najpierw sprawdź zawór N75 może być trefny dlatego silnik Ci się zawiesza jezeli jest dobry to możesz już tylko spokojnie szykować pieniążki na czyszczenie bądź też regenerację turbinki.
niech na wszelki wypadek sprawdzi mi tam nic takiego się nie działo jak wkręciłem go raz pod czerwone poleSony pisze:Proste i logiczne.
Bodek pisze:go raz pod czerwone pole