znalazłem trochę czasu aby popracować przy tym silniku,
a więc tak,
zamówione części przyszły i zostały już wymienione czyli filtr i pompa,ale nie odpalił więc uniosłem dwa wtryski które się da i wyraźnie widać paliwo,więc uznałem że w pozostałych dwóch też jest paliwo,więc nie wiadomo czy potrzebnie to wymieniałem,
iskra też jest.
raczej nie pomyliłem kolejności przewodów wysokiego napięcia,ale to sprawdzę w pierwszej kolejności.
jaka jest kolejność zapłonu i który cylinder jest oznaczony jako pierwszy?
to ciśnienie w cylindrach to może być to bo nie jestem pewien czy wałek rozrządu się obraca.
może jest zerwany klin na kole zębatym,dokładnie nie wiem jak jest połączone koło z wałkiem rozrządu.
wałka nie widać pod korkiem wlewu oleju.
nie wiem czy jest kolizyjny czy bezkolizyjny.
EDIT:
kolejność zapłonu sprawdziłem i jest 1-3-4-2 czyli dobrze,jedynka od rozrządu ,czwarty od skrzyni,
nie ma dostępu do dwóch cylindrów środkowych 2 i 3 więc tam iskry i wtrysku paliwa nie sprawdziłem,
ale na zewnętrznych to iskra jest i rozpylanie na wtryskiwaczu też.
napięcie na wtryskiwaczu też sprawdziłem i jest ale jakby -4V a jak kręcę rozrusznikiem to wskakuje na +6V impulsowo to szacunkowo bo bezwładność wskazówki
bynajmniej żarówka na tym nie świeci ale rozpylanie jest.
co jeszcze przychodzi mi do głowy to czujnik położenia wału na dole ale dostęp do niego jest kiepski ,są trzy przewody ,dwa pokazują oporność między sobą a jeden jakby pusty