irocket pisze:Pin 33 to masa, idzie potem do czujnika G42 (czujnik temperatury powietrza zasysanego) i następnie do pinu 36; od 33 idzie też do pinu 3 czujnika prędkości obrotowej silnika; idzie też do miejsca oznaczonego 220. Pin 14 to czujnik G62 (temperatury płynu chłodniczego) i drugi koniec idzie też do 220. Z tego samego 220 bierze też masę F25 "throttle valve switch"
Okej sorki nie wiele zrozumiałem tzn źle się wpiąłem do ECU?
irocket pisze:Niby dobrze, ale może pod złe piny czujnika
Warto by było po podłączeniu sprawdzić VAGiem co pokazuje czujnik.
Piny podpialem 1i 3 kolorami tak jak było w starej kostce. Problem znalazłem dziś spadł mi wężyk podcisnienia jak grzebalem w przewodach. A co do diagnostyki to jakiego programu użyć co by działał dobrze z kablem vag kkl?
Ja jakiś na chomikuj znalazłem "diag pl" czy coś takiego, to VCDS Lite w większości spolszczony, działa na 64 bitowym systemie i bez problemu łączy się z autem
Witam dalej mam kilka problemów z silnikiem ABF czy jest tu ktoś kto pomoże ogarnąć
1 czasami falują obroty krokowy wyczyszczony przepustnica czyst jedyne co to są w niej małe ryski jakby klapka tarła.
I nie wiem jak się podpiąć do ecu bezpośrednio nie wiem na którym pinoe jest linia k