Nie wiem jak sprawdzałeś prawą stronę, ale najprostszy test to zamiana przegubów lewy<->prawy (najczęściej stukają tylko w jednym kierunku). Tak samo zewnętrzny jak i wewnętrzny. Trochę roboty jest, ale przynajmniej sprawdzisz, czy to w ogóle przeguby.
Wiem że temat nie ten ale ja na podnosniku skręcam do oporu w lewo później w prawo i słuchamy który stuka, ewentualnie lewa noga na hamulec a prawa gaz żeby przegub miał obciążenie i wtedy na skręcie muszą stukać pod obciążeniem. Z własnego małego doświadczenia też powiem że nie zdarzyło mi się żeby wewnętrzny przegub stukał, co najwyżej bił z taką siłą ze miałem wrażenie ze koło zaraz odpadnie
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
U mnie było delikatne pukanie z prawej strony przy wyższych prędkościach, a potem przegub wewnętrzny prawy odpadł i się rozleciał - dwie śruby się urwały, reszta się jakoś odkręciła