Logi z VAGa i prośba o diagnozę

p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

No i chyba minimalnie później wstaje
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

piotreus, a wymieniałeś wężyki ? Ogółem porównując logi to na N18 jest spora poprawa. Możesz zatem swój zaworek N75 spróbować wyczyścić albo zakupić nowy.
p
piotreus-1988
Forumowicz
Posty: 92
Rejestracja: 03 mar 2014, 15:06

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotreus-1988 »

Sony wężyki podmienione. w takim razie, spróbuję przeczyścić n75, jeżeli to nic nie pomoże to kupię nowy n75. Dzięki za pomoc.
D
DudaTK
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2018, 20:07
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9 tdi arl
Lokalizacja: POLAND

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DudaTK »

Witam. jestem laikiem co do robienia i tym bardziej analizy logów i chciałbym sie zwrócić o pomoc. Zrobiłem logi z grópy 3 i 11 . problem z autem jest taki że turbo po regrneracji zaczyna ciągnąć dopiero od 2800tyś tzn. od tych obrotów jest odczuwalne przyspieszenie. proszę o analize logów.


http://ifotos.pl/zobacz/3-i-11jpg_qerpwhp.jpg
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Wg mnie gruszka do regulacji, bo co jak co, ale aż tak późno wstawać nie powinno. Wstaje już od pi razy oko 2400rpm. No i masz też przeładowanie.

P.S. Popraw pole Lokalizacja zgodnie z regulaminem forum.
D
DudaTK
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2018, 20:07
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9 tdi arl
Lokalizacja: POLAND

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DudaTK »

Sony. A powiesz mi w którą stronę regulować gruche. Bo już ze znajomym tyle razy my juz medytowali nad tym ze juz nie wiem jak to jest z tą regulacja. A z drugiej strony to niby turbo wstaje późno a zdąży przeładować?


Ps: za moment zedytuje lokalizacje. Dzięki za odp.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Nie wiem, w którą stronę - nigdy nie regulowałem. Podregulujcie pół obrotu, zróbcie logi i będzie widać czy jest poprawa czy nie. To, że turbo późno wstaje nie oznacza, że nie może przeładować. Widać to wszystko elegancko w logu.
D
DudaTK
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2018, 20:07
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9 tdi arl
Lokalizacja: POLAND

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DudaTK »

W poniedziałek wjadę na kanał i zrobię nowe logi. Postaram sie zrobić tak jak na tym filmie tylko bez wyciągania turbo https://www.youtube.com/watch?v=-9_TOTDUyZc
D
DudaTK
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 15 cze 2018, 20:07
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9 tdi arl
Lokalizacja: POLAND

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: DudaTK »

dopiero dziś udało mi sie wjechać na kanał. Robiłem tak jak na filmiku. przebadałem również podcisnienie ( znalazłem... nieszczelny był zaworek zwrotny i wymieniłem na nowy zawór n75 od sterowania turbiną) odczuwalne efekty dalej takie same. a tu nowe logi http://ifotos.pl/z/qererpw
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Ty robiłeś te logi na kanale czy na hamowni ? Turbina Ci nadal późno wstaje, skoro ją regenerowałeś, a grucha jest ustawiona w porządku to reklamuj temat. Spotkałem się z opinią, że regenerowane turbo z ARL'a często ma mega laga. Gdzieś na forum była chyba nawet historia na ten temat.

EDIT:
Tutaj masz kwestię regenerowania turbin ARL: http://toledoclubpolska.pl/viewtopi ... &start=420
ODPOWIEDZ