piotreus, a wymieniałeś wężyki ? Ogółem porównując logi to na N18 jest spora poprawa. Możesz zatem swój zaworek N75 spróbować wyczyścić albo zakupić nowy.
Witam. jestem laikiem co do robienia i tym bardziej analizy logów i chciałbym sie zwrócić o pomoc. Zrobiłem logi z grópy 3 i 11 . problem z autem jest taki że turbo po regrneracji zaczyna ciągnąć dopiero od 2800tyś tzn. od tych obrotów jest odczuwalne przyspieszenie. proszę o analize logów.
Sony. A powiesz mi w którą stronę regulować gruche. Bo już ze znajomym tyle razy my juz medytowali nad tym ze juz nie wiem jak to jest z tą regulacja. A z drugiej strony to niby turbo wstaje późno a zdąży przeładować?
Ps: za moment zedytuje lokalizacje. Dzięki za odp.
Nie wiem, w którą stronę - nigdy nie regulowałem. Podregulujcie pół obrotu, zróbcie logi i będzie widać czy jest poprawa czy nie. To, że turbo późno wstaje nie oznacza, że nie może przeładować. Widać to wszystko elegancko w logu.
dopiero dziś udało mi sie wjechać na kanał. Robiłem tak jak na filmiku. przebadałem również podcisnienie ( znalazłem... nieszczelny był zaworek zwrotny i wymieniłem na nowy zawór n75 od sterowania turbiną) odczuwalne efekty dalej takie same. a tu nowe logi http://ifotos.pl/z/qererpw
Ty robiłeś te logi na kanale czy na hamowni ? Turbina Ci nadal późno wstaje, skoro ją regenerowałeś, a grucha jest ustawiona w porządku to reklamuj temat. Spotkałem się z opinią, że regenerowane turbo z ARL'a często ma mega laga. Gdzieś na forum była chyba nawet historia na ten temat.