Potwierdzam. Na boki też jest regulacja, bo mi diagnosta ustawiał lampy na przeglądzie. Depo dzielnie stawiały mu opór ale sobie poradził.
A to nie jest czasem w lampie tak że odbłyśnik, którym de facto się reguluje wysokość, jest razem na stałe połączony? Wtedy masz regulację góra/dół i na boki. Przecież świateł drogowych nie ustawiasz tylko krótkie.
haszczu pisze:Jedno pokrętło góra dół a drugie na boki
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Te są tylko góra dół do H1 i H7 nawet ostatnio ustawiałem na stacji diagnostycznej
Nie. Odbłyśnik jest w jednym kawałku (długie i mijania) i ustawia się je razem. Odbłyśnik ma trzy punkty podparcia: silniczek od regulacji góra dół (to do czego masz pokrętło przy wyłączniku świateł) i dwa punkty ruchome, które zaznaczył haszczu. Dzięki temu wyregulujesz też na boki, tylko jeden musisz wkręcać a drugi wykręcać.
Właśnie w poprzednim poście chodziło mi o to czy odbłyśnik nie jest w jednej całości (długie/ krótkie) a nie czy jest mocowany na stałę. Mój błąd w pisowni. No ale jedno wiemy. Jest też regulacja na boki.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
brtk pisze:Może masz regulację w lewą stronę na maxa ustawioną? Jak staniesz przed ścianą, to światło ma padać Ci tak jak na poniższym obrazku.
Jeżeli masz granicę światłocienia w drugą stronę jak prawą, to masz światła angliki, w co wątpię jak piszesz że od zawsze w Polsce.
Jedną regulację masz od góra/dół, a drugą na boki. Każdy reflektor z osobna. Ja stojąc przed ścianą ustawiłem sobie na czuja reflektory prawie idealnie, później przy badaniu technicznym prawe światło lekko do dołu, jeden obrót mi obniżył, lewego nawet nie ruszał.
Po włożeniu zwykłych h7, mam tak jak ty, czyli wersja europejska, pokombinuję z regulacją na boki, nie wiedziałem, że jest taka opcja.