A widzisz czyli nie trzeba a może wiesz jak rozwinąć problem z połączeniem do modułu komfortu bo dziś siedziałem i ze dwie godziny i ni huhu a zmieniałem w opcjach różne połączenia
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
Nie bardzo. U mnie problem był taki że w niektórych Seatach nie mogłem połączyć się z silnikiem. Ale go nie rozwiązałem.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40, zapewne w benzyniakach się połączyć nie mogłeś ? Wystarczy w opcjach protokołu wartości zmienić, mianowicie o ile mnie pamięć nie myli to Start Baud na 9600 trzeba ustawić.
Sony w sumie faktycznie z benzyniakiem miałem problem. Choć V5 kuzynka podpinałem bez problemów, może dlatego że tamten był z 2003 roku. Następnym razem sprawdzę.
Z neta ściągnij vcds 1,2. Na tym pracuję pod win 7. Przynajmniej z moim autem "rozmawia" tak jak ja chcę a nie on. Jak ci się nie uda to poszukam czy mam instalkę do niego gdzieś. A i jedna uwaga jak korzystasz z antywirusa AVAST to musisz go wyłączyć. W przeciwnym razie Avast wykrywa VCDS jako wirus.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Nie do końca. Mi antywir Avast usuwał program nawet po instalacji. Tylko go uruchomiłem i juź było po nim
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb