
Problem z którym postanowiłem walczyć, najlepiej obrazuje film:
https://youtu.be/EsxVuPKVJMc
Do boju, demontujemy radio (ori podważamy po bokach, custom wyciągamy kluczami, razem z ramką montażową):
Pod radiem, po bokach, mamy dwa torxy do odkręcenia (na zdjęciu już odkręcone)

Otwieramy zapalniczkę i wykręcamy kolejnego torxa:

Za zapalniczką mamy kolejne dwa torxy:

Teraz delikatnie wyciągamy po bokach z zaczepów (mocno ale z wyczuciem):

Panel klimatyzacji to kolejne dwa torxy po bokach. Z tyłu 4 wtyczki i panel mamy w rękach:

Front panelu, to dwa krzyżaki z jednej strony i jeden z drugiej:


Teraz czeka nas odkręcenie całej masy małych krzyżaków. Myślałem czy by nie rozpiąć tej taśmy, ale po co


Gdy wszystko odkręcimy, panel przedni odejdzie nam ładnie od płytki z mikrostykami:

Teraz bierzemy w łapkę wybrane przez siebie czyściwo i dokładnie usuwamy wszelkie ślady potu, plaka, brudu i inne naloty, powodujące że przyciski się blokują lub przyklejają. Ja używałem alkoholu izopropylowego. Miejscami jednak trzeba być bardziej radykalnym i poszła szmatka matująca


Potem wszystko składamy w odwrotnej kolejności i cieszymy się nie blokującymi się przyciskami
