Grzebanie nasze codzienne

Luźne gadki o wszystkim
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Bartek26 »

hmm ... arosa zgasła tak o sobie dzisiaj , podłączony komp i padło na nastawnik :) wpadł MagiK Z4JC(mój dobry Przyjaciel) i zrobił mi hybrydowy nastawnik aby dojechać ogarnać to na warsztacie bez holowania ... mistrzostwo !
Obrazek
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: vwir »

Jak ładnie wygląda ten silnik, czysty i bez śladu oleju. Tylko węża od odmy byś prosto uciął, bo szpeci ;)
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Bartek26 »

silnik ogólnie jest w dobrej kondycji ... mimo iż o niego nie dbam :) wąż musze kupić ori ... bo poprzedni pękł.
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 01 lut 2015, 19:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lublin

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jocker0705 »

U mnie to się nazbierało troszkę przez ostatnie 2 tyg :) kompletne zawieszenie przód, komplet tył, padł kruciec płynu wiec tez trzeba było wymienić :) wizualnie podświetlenie podlokietnika, pod nogami wściekłe ledy i podświetlenie tunelu środkowego :)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Czyszczenie przepustnicy w Mietku i wymiana kilku żarówek w Toledo.
Awatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
Posty: 429
Rejestracja: 16 paź 2011, 22:26
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 SDI
Lokalizacja: Puszcza Mariańska

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Antek1987 »

Wymiana drążków kierowniczych z końcówkami i ustawienie zbieżności :)
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Roxon40 »

Wymiana gum stabilizatora :)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
jocker0705
Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 01 lut 2015, 19:36
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lublin

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: jocker0705 »

Zamontowane podświetlenie klamek i bocznych szufladek :) Obrazek

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Re: [ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: haszczu »

2 lata i wymiana poduszek i łożysk amortyzatorów z przodu. Coś jeszcze delikatnie stuka przy skręceniu na nierówności ale "mechanicy" i "doagnisci" twierdzą że wszystko jest ok.
PS. Ma ktoś dostęp do sprawdzenia rozmiaru tulei tylnej belki po nr VIN?

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] Grzebanie nasze codzienne

Post autor: Sony »

Dzisiaj byłem na wymianie i regulacji gruszki, przy okazji dwa wężyki były do wymiany, na których nie było widać pęknięć. Muszę wymienić wszystkie na silikonowe, bo te gumowe parcieją jak cholera. No i okazało się, że zawór N75 też ma już dość, także muszę wymienić. Przed wymianą gruchy ciśnienie 1300 max i muł, a po szatan i niecałe 2600, czyli najpierw niedoładowanie, a teraz przez walnięty zawór przeładowanie ;)
ODPOWIEDZ