DzieX pisze:Uważam, że to pomysł z gatunku "z dupy".
Faktycznie to dziwny pomysł ale traktuje to jako ostateczność dlatego chcę wiedzieć jak to jest? Narazie zamierzam wymienić zamek w drzwiach pasażera tylko chce wiedzieć czy faktycznie ma on coś wspólnego z centralnym na pilota skoro z kluczyka otwiera tylko te drzwi (przynajmniej u mnie)?
Akurat tu ci nie jestem w stanie pomóc bo od strony pasażera nie mam klucza tylko oryginalną zaślepkę.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Nie mam jak sprawdzić(niedziela) tego jak zamek od pasażera się zachowuje na kluczyk,może jakiś z kolegów ma czas odkręcić zaślepkę i płaskim śrubokrętem spróbować reakcję tego zamka
No przecież nikt nie obiecywał nam że będzie łatwo
myszazwc pisze:Nie mam jak sprawdzić(niedziela) tego jak zamek od pasażera się zachowuje na kluczyk,może jakiś z kolegów ma czas odkręcić zaślepkę i płaskim śrubokrętem spróbować reakcję tego zamka
Dobrze by było gdyby ktoś mógł sprawdzić jak to jest
myszazwc pisze:Dobra byłem sprawdziłem zamek pasażera u mnie zamyka i otwiera wszystkie drzwi
Dzięki w takim razie muszę wymienić ten zamek i zobaczymy czy to pomoże. Znajomy sprawdzał właśnie w Leonie 1 i zamek pasażera otwiera mu tylko te drzwi a centralny z pilota u niego działa. Może są różne wersje...
Sony, Ty to w ogóle jesteś pod szczęśliwą gwiazdą urodzony. Zawsze Ci wszystko działa
No co ja poradzę - nic tylko się cieszyć
Narazie zamierzam wymienić zamek w drzwiach pasażera tylko chce wiedzieć czy faktycznie ma on coś wspólnego z centralnym na pilota skoro z kluczyka otwiera tylko te drzwi (przynajmniej u mnie)?
Świeci Ci w ogóle dioda na pilocie ? Sprawdzałeś płytkę drukowaną wizualnie czy nie ma jakichś zimnych lutów, pęknięć czy też zaśniedzonych miejsc ?