No to tak. Przyjmując, że w nowym masz 7Jx15 ET38, to tamte felgi z Bory będą o 1,6cm szersze na zewnątrz (czyli będą wystawać) i 1cm szersze wewnątrz, co czasem może się przełożyć na to, że będziesz musiał chociaż z 5mm dystans dać.
Podejrzewam jednak, że stalówki w nowym mają 6J, a wtedy sytuacja się komplikuje. Wtedy felgi będą szerzej o prawie 3cm na zewnątrz i 2,2cm wewnątrz.
Z tych 4 linków jakie podałeś, to tak:
1. Jeśli obecnie masz 7J stalówki, to będzie jak jest, jeśli są jednak 6J, to nowe będą o 1,3cm szersze na zewnątrz i tyle samo wewnątrz.
2. Byłyby 3mm bardziej schowane niż 1.
3. Byłyby 5mm bardziej schowane niż 1., może być potrzebny dystans.
4. Patrz punkt 2.
Podsumowując, jeśli te stalówki masz 7J, to 7J z ET 30-40 powinny się zmieścić. Jeśli masz 6J stalówki, to jeśli byś chciał 7J montować, to ET40-42, ale wtedy pewnie będzie na równo z błotnikiem.
Jeszcze raz sprawdzę swoje kalkulacje, żeby nie było błędów.