Regenerowałem ojcu szesnastki alu (oryginał seata) - jeśli dobrze pamiętam to zapłaciłem 500 za komplet. Jeśli nie potrafisz parkować i ocierasz felgami o co się tylko da to czy to stal czy alu - nadal będziesz je masakrował.
Panowie szybkie pytanie bo ja myślę myślę i nic sensownego wymyślić nie mogę. Z pomocą suszarki udało się odkleić emblematy tylko teraz jak je przykleić żeby to miało ręce i nogi. Wrzucę zdj dekielka żebyście mieli chociaż częściowo zobrazowaną sytuacje. Emblemat który kupiłem ma 90 mm i zostaje akurat 1mm przerwy do krawędzi. Jak widać blisko niej wypukłość jest już coraz większa i dlatego naklejka się marszczy na rogach. Wiem że głupie pytanie i że mogłem kupić mniejsze ale myślałem że pod wpływem gorąca ładnie się przykleją a tu bida. Nie wiem wyciąć jakiś pierścień na grubości 1mm i przykleić do brzegu emblematu żeby zminimalizować ten spadek...