Po to jest ten bezpiecznik, żeby się przepalał jeśli trzeba. Sprawdź na początek, czy wentylator nie zużywa zbyt dużo prądu. Wepnij amperomierz szeregowo, podepnij wentylator bezpośrednio pod akumulator i zobacz, jakie jest natężenie prądu.
Zapomniałem napisać. Problem rozwiązany, winny okazał sie duży wentylator, który został wymieniony na taki sam, oryginał, tylko że z golfa IV. (akurat taki zostałem za free ;D) Bezpiecznik wsadzony 30A i nic się nie dzieje
Witam. Mam toledo 2 1,9 TDI
Załączam zdjęcie bezpieczników na akumulatorze i mam 2 pytania:
1 dlaczego nie mam fl5 bezpiecznika skoro jest od świec żarowych?
2 fl4 jest spalony. Nie zasiwcila się żadna kontrolka czy też nie zauważyłem aby auto inaczej jeździło. Za co dokładnie odpowiada bo sterownie silnikiem można różnie rozumieć.
1. Rozrusznik
2. Zasilanie wnętrza
3. Wentylator chłodnicy (?)
4. Świece żarowe
5. Wtórna pompa powietrza w benzynie lub podgrzewacz płynu chłodniczego w dieselu
Spalony bezpiecznik świec żarowych nie generuje żadnego błędu na desce, tylko trudniej odpalić auto w zimie. Numer 5 to tak jak DzieX pisał świece żarowe dogrzewacza płynu, a nie silnika. Najwyraźniej nie masz dogrzewacza więc i nie masz bezpiecznika.