Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Musisz skrócić sztangę i sprawdzić czy się czasem nie opiera na "zderzaku". Zrób test grupy 011 w BS (na biegu jałowym).
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

Ustawiłem jeszcze raz długość nowej sztangi względem starej. I jest znaczna poprawa.
Auto juz w miarę jedzie ale... za 1 przejazdem testowym przeładowanie przy 4000 obrotów, podczas drugiego przejazdu testowego auto ciągnęło do 4500.

Rzucicie okiem na log 1 i 3 ( 2 log nie udany) i proszę Was oceńcie je. Jeśli się nie mylę to muszę jeszcze sztangę wydłużyć ?
http://vaglog.pl/log-011_Df5RTn.html
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bartek26 »

w stosunku do tego co było to wydłużyłeś ?? jeśli tak to skróć to srogo ... masz przeładowanie 1.4 bara. kilka obrotów musisz skręcić.
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
Posty: 263
Rejestracja: 28 mar 2011, 21:25
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 tdi AHF
Lokalizacja: Nowa Sól

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: piotrek148 »

Wiesz co teraz sam już nie wiem... po prostu zmierzyłem dokładnie stara sztangę i identycznie ustawiłem nowa.

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bartek26 »

to wydłużałeś czy skracałeś ? bo wiesz tak na odległość to ciężko powiedzieć ile skrócić czy wydłużyć żeby to banglało ... tak czy siak dziwne ze w tryb awaryjny nie wpada.
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

Wydłużając sztangę będziesz miał niedoładowanie w dolnych obrotach i przeładowanie w górnych. U Ciebie jest źle zarówno na dole jak i u góry. Według mnie będzie trzeba wydłużyć sztangę i trochę skrócić zderzak.
Jak wspomniałem wcześniej możesz robić logi w Basic Settings na postoju i będziesz miał minimalne doładowanie i maksymalne. W pozycji OFF ma być ok. 990mbar, a w pozycji ON 1020mbar. W ten sposób łatwiej będzie Ci ustawić, a w logu z podczas jazdy sobie później tylko lekko skorygujesz.
P.S. Jeżeli wydłużasz/skracasz to dobrze jak tylko po pół obrotu :) łatwiej będzie Ci dojść do ładu i składu.
G
Greg84
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 31 sty 2012, 20:16
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Sosnowiec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Greg84 »

Witam,
Mam prośbę o pomoc w analizie logów.
Problem polega na tym, że turbo raz na jakiś czas przy prędkości 160-180 km łapie "notlauf".
Co o tym sądzicie???
Poniżej zamieszczam logi.

Statyczne (Basic Settings)

http://vaglog.pl/log-000_2hWeU.html
http://vaglog.pl/log-003_GLV11U.html
http://vaglog.pl/log-004_K4W6Z4.html
http://vaglog.pl/log-011_0PJwu.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log-003_008_011_htC444.html
http://vaglog.pl/log-003_010_RFea28.html
http://vaglog.pl/log-008_011_WSO6l.html

Dzięki za pomoc.
Czekam na Wasze opinie.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

VNT do czyszczenia.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

1. Masz lekkie przeładowanie turbo.
2. Przepływka szału nie robi, ale tragedii też nie ma.
3. Prawdopodobnie tak jak przedmówca napisał łopatki do czyszczenia. Zapodaj jeszcze jednak logi na IV biegu do wglądu.

Nawiasem pisząc to również mam 110KM tyle, że ASV i mam po logach patrząc jakieś 2s lepszy czas + lepsze wartości żądane na mapie w logu 011 :P
Ciekaw jestem zatem czy to u Ciebie kwestia mapy czy coś go boli.
G
Greg84
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 31 sty 2012, 20:16
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Sosnowiec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Greg84 »

Wrzucam wczorajsze logi robione na czwórce ale uznaje je za błędne wskazania. Nie miałem wczoraj możliwości zrobienia dobrych pomiarów.

http://vaglog.pl/log-003_011_ffUQx8K.html

Miarodajne logi na czwórce postaram się wrzucić jutro.
Co do map to być może jest coś na rzeczy. Szczególnie gdy ma włożone drugie serducho. Pierwszy niestety szlak trafił.
ODPOWIEDZ