Witam, mianowicie mam taki problem, że mój katalizator wymaga wymiany, bo przy niskich obr8tach opalaniu gdy są duze drgania układu wydechowego słychać takie jakby żęrzenie coś jakby w nim stukalo. Wymiana katalizatora to trochę duży koszt ze względu na cenę części i myślę nad strumienica i pytanie czy nie zmieni się przez to odczyt z pomiaru spalin. Dzieki za odpowiedź.
Zamiast strumienicy wstaw rurę tej samej średnicy żeby był wolny przepływ spalin zamiast jakichś zawirowań. A jeśli się boisz o przegląd to wrzuć atrape katalizatora czyli puszka z kata a przez niego leci właśnie rura
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Bedzie metaliczny dzwiek,przegladu normalnie też nie przejdzie Jesli sonda jest jedna przed katalizatorem to nie bedzie błędów,jeśli sa dwie sondy to teoretycznie bedzie wyrzucac blad ale dla dobrego speca nie bedzie problemu żeby ogarnąć temat elektronicznie lub wkrecajac sonde za strumienicca. Poza tym wszystko bedzie ok.
jeśli masz jedną sondę przed katem to możesz robić jak CI pasuje czy tam taniej , jak masz sondę za katem to licz się że może Ci checkiem walić , ale nie wiem jak to jest w 1.6 z tymi sondami (czy występowały dwie).