Dziekuje za opinie i zapraszam na yt filmy beda na bieżąco. A dokładny demontaz samej kierownicy nagram w tym tyg myślę. Te srubki zostawiesz w spokoju kolego a zajmujesz się tą na centralnym środku kierownicy, to nie jest typowa śruba torx bo ma więcej gwiazdek, mam do niej klucz od Yato i to jest bodajże Spline m12. Jesli nie masz to jest osobno do kupienia na allegro.
To jest śruba splin 12. Żeby zdjąć samą kierownicę to ściągasz poduszkę i odkręcasz splina i kierownica schodzi. Warto sobie zrobić jakiś znaczek żebyś przy montażu jej spowrotem założył tak samo, bo potem możesz mieć nieco przekrzywioną i będziesz musiał poprawiać.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Jestes pewny ze to wlasnie tylko i wylacznie splin? I czy cbodzi Ci o śrubę czy klucz do niej? Bo ja innego używam:) I kierownica tak poprostu nie schodzi, trzeba żółta kostke jeszcze z kierowbicy wypiac z kablem w jakby silikonowej rurce, widac to dokladnie na koncu filmu