[ALL] Klimatyzacja

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Re: [ALL] Klimatyzacja

Post autor: Roxon40 »

Działają.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: vwir »

Jeśli wentylatory chodzą na krótko to są sprawne. Pozostaje jedynie sterownik pod akumulatorem. Ale jeśli przewody od klimy masz zapocone to pewnie nie masz już czynnika, bo tam jest dość wysokie ciśnienie. Wentylatory załączają się na podstawie czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji. Jeśli nie masz czynnika to wentylatory się nie załączą. Dym spod maski to mógł być właśnie pękający przewód od klimy i uciekający czynnik chłodniczy.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Re: [ALL] Klimatyzacja

Post autor: Roxon40 »

Tak właśnie mi się wydaje. Niby coś tam czynnnika widać niby gaz też jest bo przez te korki leci ale widocznie jest za słabe ciśnienie. No nic wąż i tak muszę wymienić przy okazji na nowo klimę nabić i będziemy dalej szukać przyczyny jak nie zacznie działać.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: DzieX »

Jeśli byłoby brak czynnika to powinien wyskoczyć na vagu komunikat o niskim ciśnienu. Chyba, że sam czujnik padł.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Re: [ALL] Klimatyzacja

Post autor: Roxon40 »

No ale VAG nie pokazuje żadnych błędów ani komunikatów.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: DzieX »

Wiem. to była odpowiedź do vwira.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Re: [ALL] Klimatyzacja

Post autor: Roxon40 »

Vwir trafna diagnoza. Podjechałem do ludzi od klimy z podejrzeniem pękniętego węża. Po rozmowie powiedział mi, że jak wąż będzię pęknięty to wyjdzie podczas nabijania. Sprawdził mi ilość czynnika i wyszło 220. Klimę nabił wycieku nie widać. Klima sprawna na razie. Wiatraki się kręcą klima chłodzi. Skąd dym był na razie zostanie tajemnicą. Wychodzi na to że vag nie pokazuje informacji o niskim poziomie czynnika, chyba że nie ma go wcale ale tego nie wiem. Dzięki Wam za podpowiedzi i pomoc. :)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
R
Romano
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 26 paź 2009, 22:34

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: Romano »

Elo,
W kwietniu pojechałem do serwisu klimy żeby nabić klimę. Okazało się, że jest poniżej 100g, napełnili do pełna (ok.750g). w zeszłym tygodniu podjechałem do nich jeszcze raz żeby sprawdzić czy coś ubyło i okazało się że zostało 200g z 750g. Przez 5 miesięcy ubyło ponad 500g. Więc zostawiłem u nich auto na zrobienie szczelności klimy. Okazało się, że jest wyciek z parownika.

Mam pytanie odnośnie tego czy ktoś wymieniał parownik i ma jakieś wskazówki jak dojść do niego. Koszt samej wymiany to ok 800zł + parownik. Z tego co mi powiedzieli to trzeba zdemontować całą deskę rozdzielczą, żeby do niego się dostać :/
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: DzieX »

No trzeba, trzeba. Deska, wzmocnienie i obudowa klimy. Roboty od cholery. Są pewni, że to to? Bo tym co zrobili nie ufałbym im. Moje zastrzeżenie to narazili Cię na koszty, bo sprawdzenie szczelności robi się przed nabiciem a nie po 5 miesiącach jak się okazuje, że coś jest nie tak.
R
Romano
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 26 paź 2009, 22:34

[ALL] Klimatyzacja

Post autor: Romano »

w kwietniu miałem wyjazd i sam chciałem nabić, żeby mi chłodziło w czasie podróży. I umówiłem się z nimi że przyjadę za jakiś czas sprawdzić jak wygląda sprawa z uciekaniem płynu. Może ktoś ma jakiś manual jak dostać się do tego parownika (demontaż deski), albo jakiś schemat.
ODPOWIEDZ