Jestem głupi, bo nie wiedziałem, że te blaszki to też bezpieczniki, jedna z nich była przerwana, wymienione i działa wentylator od klimy (ten mniejszy), tylko teraz nie nagrzał mi się jeszcze samochód nigdy powyżej 90 stopni i nie wiem czy ten wiekszy (od chłodnicy) działa. tak w ogóle, czy ten większy wentylator ma stawiać jakis opór czy swobodnie sie obkręcać jak ten mniejszy? Bo u mnie ciężko jest nim zakręcić.
Normalne jest ze vag pokazuje chwile po odpaleniu temp plynu np 70* a temp silnika dopiero 10*?silnik wedle vaga bardzo powoli sie nagrzewa.Czy jednak temp plynu i silnika powinny stopniowo razem rosnac z niewielka roznica?
Plastek pisze:Normalne jest ze vag pokazuje chwile po odpaleniu temp plynu np 70* a temp silnika dopiero 10*?silnik wedle vaga bardzo powoli sie nagrzewa.Czy jednak temp plynu i silnika powinny stopniowo razem rosnac z niewielka roznica?
Co to znaczy temp płynu a co temp silnika? Chodzi Ci o wskazanie na zegarach i to co idzie do ECU? To jest podwójny czujnik w jednej obudowie. Jeśli masz taką rozbieżność to jest strzelony.
Chodzi mi o to co idzie do ECU.Na vagu pokazuje taką rozbieżność.Temp silnika bardzo powoli się podnosi.Dochodzi co prawda do 90* i trzyma a le strasznie długo to trwa.Właśnie odczyt z tego podwójnego czujnika ma taką rozbieżność.Gaz mam ustawiony na przełączanie sie 35* a wedle vaga jest w tedy już 50*(wartość stala).