DzieX pisze:vwir pisze:Nie widzę problemu na tych zdjęciach. Problem jest wtedy gdy woda pojawia się nad uszczelką, a nie poniżej uszczelki. Poniżej uszczelki może się pojawiać i będzie się pojawiać, bo masz tam odpływy z drzwi.
Moim zdaniem odpływy wody z drzwi wychodzą na ten najniższy (srebrny) stopień i tylko tam ma prawo pojawiać się woda. Ale mogę się mylić.
Przy dużej ilości wody spływającej z drzwi pojawia się też na tej czarnej naklejce na progu. Weź też pod uwagę wodę, która spływa z górnej/bocznej części drzwi po uszczelce.
bulatolek22 pisze:ale woda jest cały czas pod uszczelka a w czasie zimy pewnie tam zamarza plus do tego sól i korozja gotowa. póki co nie wlewa sie do auta ale czy po uszczelnieniu takie pojawianie się wody to normalne???
1M to nie 1L i korozja mu niestraszna (o ile jest bezwypadkowy). Po to masz uszczelkę, żeby woda nie przedostała się do środka auta. Problem jest wtedy gdy woda pojawia się NAD uszczelką, bo wlewa się do środka auta. A pojawia się tam z blachy do której masz przykręcone prowadnice szyb i po to się ją uszczelnia.