No właśnie a jak cały tłoczek wyjmę z zacisku to mogę włożyć go ponownie na starych uszczelnieniach ?? W przypadku większości uszczelek, oringow tak sie raczej nie robi ...
Jak już tłoczek wyjmiesz to lepiej już i uszczelnienia wymień. Swoje lata mają i nie wiadomo jak się zachwają przy wkładaniu ponownie tłoczka. Najlepiej będzie jak tego nie będziesz ruszał jeśli jest wszystko w porzadku.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Przód może rzeczywiście zostawię ale tył chce rozebrać bo na ostatnim przeglądzie miałem słaby ręczny a tu na dniach kolejny przegląd a poza tym w zimie jak ręczny zaciągnę to juz nie puści więc chcę to ogarnąć
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A8-50F przy użyciu Tapatalka
Przede wszystkim sprawdź linki. U mnie było to samo i obydwie linki ciężko chodziły. Do tego dołożyłem sprężynki z golfa do zacisków i nie było potrzeby rozbierania zacisku.
Witam, od niedawno posiadam Toledo 1998 1.6 AFT, od początku mam bicie podczas hamowania mimo tego że tarcze są nowe, były niedawno wymieniane. Ściągnąłem tarcze i okazało się że jarzmo tarło o tarcze i do tego śruba od jarzma również delikatnie haczyła.Myślałem, że mam za grube tarcze bo są zamontowane 20mm, a były jeszcze w opcji 12. Lecz po sprawdzeniu okazuje się, że mam dobre tarcze oraz śruba od jarzma też jest dobrej długości. Przetoczyłbym tarcze, może uda się je uratować, lecz nie ma sensu gdy znów za chwilkę będę krzywe. Proszę powiedzieć gdzie szukać problemu.