Krycho145, Wymieniłeś termostat to pojeździj i zobacz co się dzieje. Jak się nic nie zmieni to uszczelka do wymiany. Nie szukaj nieszczelności chłodnicy czy zamulenia to raczej na nagłe spadki i powroty płynu do zbiorniczka nie będzie miało wpływu. A jak chłodnica będzie nieszczelna to ci płyn będzie uciekał ale nie będzie wracał. No i na wymianę uszczelki musisz sobie koło 1000 odłożyć niestety.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Witam borykam sie ostatnio też z szybkim ubytkiem płynu chłdniczego, wymieniłem uszczelkę pod głowicą, głowica została oddana do planowania przy okazji rozrząd wymieniłem wraz z pompą i nic nie dało mechanik nie zaobserwował nigdzie wycieku plynu a po przejechaniu 100km zbiornik pusty macie jakieś pomysły jeszcze?
No to możesz jeszcze jechać do warsztatu, który ma analizator: - po pierwsze płynu chłodniczego (czy nie ma w nim spalin). Możesz sobie taki prosty analizator kupić nawet na allegro. - po drugie analizator spalin, czy nie ma w nich płynu chłodniczego.
Olej możesz wyeliminować sam - przy tak dużym ubytku płynu zauważysz płyn na bagnecie.
Jak dużo czasu minęło od wymiany uszczelki? Może układ się jeszcze odpowietrza?
Oleju nie przybywa jest tyle ile było po przejechaniu 30 km kontrolka zaczęła już piszczec odkręcam kurek i zbiorniczek pusty Uszczelkę wymieniałem rok temu a i jeszcze płyn zmienia kolor na taki rudawy