Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7095
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: Sony »

Bartek26 pisze:za taka kasę to raczej trupy ,ale szukaj.

Kolega pisał o przebiegu rocznym, a nie o tym że szuka auta w cenie 10-15 tysięcy :D

pingpong, przy takim przebiegu to bym chyba jednak szukał w miarę mocnej benzyny :)
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Re: Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: Bartek26 »

Sony pisze:
Bartek26 pisze:za taka kasę to raczej trupy ,ale szukaj.

Kolega pisał o przebiegu rocznym, a nie o tym że szuka auta w cenie 10-15 tysięcy :D

pingpong, przy takim przebiegu to bym chyba jednak szukał w miarę mocnej benzyny :)

heheh rzeczywiście nie zauważyłem że ktoś pytał o przebieg.
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Re: Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: vwir »

irocket pisze:1.9TDI 105 omijaj szerokim łukiem


Spokojnie spokojnie, tych silników było wiele wersji. Omijać należy jedynie jednostkę BXE. Z kolei w BLS masz DPF-a (którego zawsze można wyciąć). Za to BJB i BKC to bardzo udane jednostki. Więc nie wpychajmy ich do jednego wora.
l
lukogi
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 26 paź 2011, 19:55

Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: lukogi »

Drodzy forumowicze, dawno nic tu nie napisałem bo toledo już nie mam. Następcą jest saab 9-3 sport kombi 1.9 150 km. Ogólnie samochód na trasę rewelacyjny. Spalanie, osiągi, przede wszyskim komfort. Schody zaczynają się w mieście. Rozpoczynające sie wypalanie filtra dpf w bardzo nieodpowiednich momentach i...
kłopoty z zatrzymaniem. Już miałem 2 stłukę tym autem, jedna z mojej winy druga na szczęście nie. Przy prędkości 80 km/h staje się czołgiem i nagłe zatrzymanie gwarantuje tylko przeszkoda:/. Szukam następcy w benzynie z opcją założenia gazu.
3 typy:
BMW E-46 od 2.0 do 3.0 kombi
Audi A4 B6 1.8t 163km kombi
Mercedes C klasa W203 1.8 kompresor 163 km kombi.
Który byście wybrali. Jakie za i przeciw, koszty eksploatacji itp
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3231
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: DzieX »

Ja bym wybrał E46, bo to pancerne auto a silnik 3.0 w benzynie jest na prawdę super (i dobrze znosi gaz). A4 jest już dla mnie do porzygu oklepane, a w Mercu bym się bał kosztów eksploatacji, bo... to Merc.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
l
lukogi
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 26 paź 2011, 19:55

Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: lukogi »

BMW podoba mi się jazda. Mała kierowniczka i hamulce świetne. Trochę na minus wygląd środka, bo materiały i spasowanie bardzo dobre. Trudno chyba znaleźć zadbany egzemplarz ale to w sumie tak jak w 2 pozostałych opcjach.
Awatar użytkownika
haszczu
Moderator
Posty: 3380
Rejestracja: 01 mar 2013, 18:50
Auto: Seat
Model: Leon 1.8T AUQ
Lokalizacja: Pilzno

Re: Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: haszczu »

Miałem przez jakiś czas e46 polift ale z silnikiem 2.0 diesla 150KM. Szczerze mógłbym takim jeździć :)
Jeśli chodzi o środek to nie ma tragedii, zawieszenie komfortowe ale dobrze trzyma w zakrętach

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Kilka ciekawych modeli w zastępstwie Toledo

Post autor: vwir »

BMW się świetnie prowadzi i nadal nieźle wygląda. Niestety lubi je rdza, mają brzydki środek i ciężko znaleźć nie katowany egzemplarz.
Jeśli chodzi o koszty eksploatacji to Mercedes wypada bardzo podobnie do BMW, ale wiem, że Merce z tamtych lat też lubi rdza (nie wiem, czy jest tak akurat z W203).
Jeśli chodzi o koszty eksploatacji i odporność na rdzę to najlepiej wypada A4 (tylko trzeba uważać, bo nie każda miała galwanizowane podwozie). Niestety jest bardzo oklepana i jeszcze brzydsza w środku, niż BMW. Miałem wrażenie, że mam o jakieś 20 lat za mało do tego designu wnętrza.
ODPOWIEDZ