Witam. Niedługo mam zamiar połatać dziury w swoim 1L, przeczyścić całe podwozie szczotą, przemalować cortaninem f a następnie zabezpieczyć całość barankiem w sprayu. Orientuje się ktoś ile potrzeba puszek, żeby zabezpieczyć całe podwozie wraz z nadkolami w 1L? Jest sens w ogóle malować cortaninem przed barankiem?
cortanin f z tego co wiem to środek na rdzę , nie wiem po co chcesz tym zabezpieczać podwozie skoro będziesz robił dziury i rdzę ... na Twoim miejscu bym to pospawał , poczyścił , na koniec kupił dobry środek antykorozyjny (polecam noxudol) i tak zostawił , ja tak robie od kilku lat i podwozie jest mega zdrowe .
cortaninem dlatego, że szczotą drucianą idealnie rdzy nie usunę, a cortanin neutralizuje ja powodując, że minie dłuższy czas zanim wyjdzie z powrotem. Co do zabezpieczenia, to starczy na całe podwozie + nadkola? http://automaxgliwice.eu/opis/2983999/b ... l-2kg.html
Ja używałem chamsko uniwersalnego podkładu i na to marketowy baranek, ale teraz po konsultacjach z lakiernikami, na forach itp. na Audi i Toledo użyję podkład reaktywny (testuję IVAT Wash Primer 1:1), na to podkład epoksydowy (uszczelni powłokę, pewnie też IVAT, bo są dobre i mam mieszalnię pod nosem), na to albo gumę z pędzla Bolla (bo akurat leży prawie cała puszka), albo coś Valvoline'a (jak tanio dorwę, a jest dobry).
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ