Witam, na wstępie uprzedzę, że widziałem tematy "nierówna praca", niestety nie widziałem tam podobnego do mojego. Od początku posiadania seata miałem problem z drżeniem silnika po odpaleniu, na zimnym silniku. Zazwyczaj, jak pada deszcz lub jest wilgoć. Oczywiście myślałem że to przewody. Pomyliłem się. Wymiana przewodów i świec nie pomogła. Macie pomysły?
Świece wykluczam. Sonda - pokazałby się pewnie jakiś błąd po podpięciu pod kompa, teraz niema takiego błędu. Jest tylko 18010. Cewka i przepływomierz - jak sprawdzić? Czy tylko podmieniając.
Przepływkę pod komp a jak to musi wypowiedzieć się ktoś mądrzejszy w tym temacie. Cewkę da się chyba tylko sprawdzić czy daje iskrę,nie słyszałem żeby komp ktoś sprawdzał jej działanie.
Z tego co pamiętam to powinna pokazać błąd jak jest z nią coś nie tak.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Witam a ja z kolei mam w swoim Tolku taką przypadłość ze na zimnym silniku obroty sa ok jak włącze wsteczny bieg i polowi zaczynam cofac pedał gazu inaczej zaczyna regować, obroty falują miał ktos kiedys cos podobnego? jeżeli chodzi o jazde do przodu jest ok.