Witam. Posiadam toledo 1L 94r. 1.9D. Miałem nieoryginalny pas który mi się często blokował co mnie irytowało przy rozglądaniu się na drodze. Kupiłem używany też od 1L w dobrym stanie. Niestety jest on zablokowany. Mimo iż popuszczam i tak nie chce się odblokować. Jakiś pomysł? Dodatkowo rózni się on trochę od mojego pasa. Ma jeszcze taki długi kawałek metalu. Będzie to pasować, czy muszę to odciąć lub zdemontować?
Jeśli chodzi o pas, to najlepiej jedź sobie na szrot i wymontuj z auta, które stoi na kołach. Mój pas tylny zablokował się przy demontażu i tak już został - nie da się rozwinąć. Mechanizm zwijania ma w środku taką zapadkę, która blokuje go w przypadku dachowania i trzeba mieć szczęście, albo anielską cierpliwość, żeby to odblokować. Ta sama zapadka blokuje go, jeśli obrócisz sam mechanizm zwijania pasa do góry nogami i zwiniesz/pociągniesz za pas.
Nie jest to pas z Polo 6n czasem?
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Ta rurka metalowa to pirotechniczny napinacz pasów. U mnie pas się blokował przez ten napinacz, z jednej strony mam zdemontowany, a pas działa poprawnie.
Nie wiem jak to wygląda w 1L, ale gdy kiedyś zablokowałem w skodzie (wystarczyło zbyt głęboko wsunąć pas podczas zwijania, był zdemontowany) to najprostszym rozwiązaniem było rozkręcenie pasa na części pierwsze i i ręczne odblokowanie.
Sam mam taki napinacz w częściach Wybuchł w czasie wspawywania progów( spawacz matoł ) Ponoć siwy dym w aucie... Bawiłem się, za chiny nie odblokuje tego.Pas zablokowało w połowie i święto. Na szczęście szrot pełny tolków
Carslog, co Ci radzę, to nie odcinaj tego Zobacz, jeżeli ten "przewód" w środku linka jest oderwana od tej metalowej części, to już nie jest Pirotechniczny napinacz