Jak nie masz kompa to na pracującym silniku wyjmuj i wkładaj po kolei cewki. Jak będzie gorzej to znaczy, że nie ta, a jak w pewnym momencie bez zmian to znaczy, że to ta Jeśli przy każdej będzie gorzej to szukaj dalej innej przyczyny.
EDIT: jeśli okaże się, że to cewka, to od razu wymieniaj komplet!
dokładnie jedna cewka i to niestety niesprawna.. popekana jest.. nie wiem tylko czy to ze starosci 99r produkcji na niej jest napisany czy cos innego..
byłem podpiac do kompa i mam błąd wtryskiwacza nr 2.. teraz moje pytanie. Czy jest możliwość i czy da coś (więcej mocy) jak założę wtryskiwacze od 170 konnej wersji bo mam okazje w normalnych pieniądzach kopic? czy po prostu wymienić ten jeden wtrysk i tyle?
Wydaje mi się, że sama wymiana wtryskiwaczy nic nie da. Chyba mapę by trzeba było jeszcze jakąś nową napisać pod to, ale raczej też wątpię żeby to coś zmieniło. Moim zdaniem lepiej załóż takie jak ma mieć seryjnie, jakiejś dobrej renomowanej firmy i będziesz miał spokój.
Przede wszystkim to nie jest silnik z doładowaniem, tylko atmosferyczny. Większa ilość paliwa wymagałaby większej ilości powietrza, żeby się spaliła. Jako iż nie ma turbiny, to nie ma łatwego sposobu aby to dodatkowe powietrze dostarczyć. Trzeba by kombinować z większą przepustnicą, innym wałkiem rozrządu (dłuższe otwarcie zaworów ssących) lub coś w tym stylu. Ja bym odpuścił i założył takie jak mają być.
hej może mi ktoś podpowiedziec jak zdiagnozować dwumase i rozrząd w 2.3? nie chce spaść z deszczu pod rynne bo miałem diesla który mnie kosztowal po kieszeni i jeśli mam kupić 2.3 do wkładu to chyba padnie na 1.8
Rozrząd musi być prawidłowo napięty. U mnie w wątku masz pokazane prawidłowe ciśnienie oleju. Nie może też hałasować. Dwumasę tak jak wszędzie indziej.