Sony: Niestety wszystkie bezpieczniki sprawdzone 2 razy nadal nie działają te trzy rzeczy. Ktoś ma jakieś pomysły? Czy to może być gleba modułu komfortu?
---edit---
Więc tak, auto sprawdzone wstępnie przez elektryka, pompka spryskiwaczy oraz silnik wycieraczki sprawne, dziś ciąg dalszy dłubania
vcds znalazł błędy:
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
2 Faults Found:
00156 - Control Circuit for Windshield Washer Pump
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 191
Mileage: 164560 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.15 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 191
Mileage: 164560 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.15 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
Address 16: Steering wheel
1 Fault Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
014 - Defective - Intermittent
i teraz pytanie do praktyków, gdzie zwykle uszkadzają się kable?
Łączenie między karoserią a pokrywą bagażnika, a może zwarcie może powodować manetka?
Wykonywałem wczoraj output tests vcdsem i wycieraczka i spryski nadal nie działają, więc chyba, podkreślam chyba można wykluczyć manetkę
nadal utrzymują się 3 usterki:
-brak tylnej wycieraczki
-brak spryskiwaczy przód/tył
-nie działa gniazdo zapalniczki.
---edit---
usterka usunięta, odpowiadał za to zjarany przekaźnik niestety nie jestem w stanie powiedzieć który (na pewno w skrzynce wewnątrz auta), elektryk go w końcu wymienił i wszystko wróciło do normy, faktem jest że wcześniej zdążył rozebrać pół auta