Wszystko o silnikach wysokoprężnych
klynna
Forumowicz
Posty: 322 Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot
Post
autor: klynna » 22 sty 2016, 19:35
A co sądzicie o uszkodzeniu, któregoś z przewodów podciśnienia ? Mógłby mieć wpływ na pedał ?
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 22 sty 2016, 21:12
Człowieku, czego Ty nie rozumiesz? Pedał gazu to sprężyna i potencjometr. Tyle. Na jego twardość nie ma wpływu dwumasa, ilość powietrza w kołach ani układ planet.
klynna
Forumowicz
Posty: 322 Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot
Post
autor: klynna » 22 sty 2016, 21:20
vwir, tylko pytam
Jutro jadę na szrot poszukać części
DzieX
Administrator
Posty: 3223 Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:
Post
autor: DzieX » 22 sty 2016, 23:16
klynna pisze: vwir, tylko pytam
Robisz z siebie idiotę. Nie jest to pierwszy temat. Możesz czasem pomyśleć zanim coś napiszesz na forum, to wszystkim na lepsze wyjdzie.
klynna
Forumowicz
Posty: 322 Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot
Post
autor: klynna » 23 sty 2016, 10:52
Dzięki za twe mądrości warszawiaku. Niestety, gdy będę miał pytanie to je zadam.
Jacek1234gml
Forumowicz
Posty: 99 Rejestracja: 26 lis 2013, 20:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: Jacek1234gml » 07 lut 2016, 23:14
Problem z gazem vwir ci rozwiązał. Co do szarpania przy gaszeniu. Sprawdź czy podczas gaszenia klapa gasząca się zamyka (obok zaworu EGR)