Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

klynna, zastanawiam się po jaką chorobę Ty robisz 3 logi jednocześnie... :546: i to w dodatku grupa 002, która nie mówi Nam nic poza tym, w którym momencie miałeś pedał wciśnięty do podłogi. Jeśli już chcesz robić 3 logi za jednym zamachem to przydatne są grupy 003 + 008 + 011. Lepiej jednak robić logi osobno, ponieważ są wtedy wiarygodniejsze i nie ma przekłamań.

Z dobrych wiadomości:
- przepływka super,
- pedał gazu odpowiednio deptałeś

Ze złych wiadomości:
- problem z N75 lub turbina do czyszczenia

Miałem u siebie taką sytuację jaką Ty masz obecnie i co się okazało, gdzieś mi N75 jakieś 2-3 lata po czyszczeniu syfa złapało powodując masakrycznie wysokie doładowanie czego efektem był notlauf. Niestety po czyszczeniu N75 zakleiłem kropelką, więc nie miałem za bardzo możliwości jego ponownego otwarcia. Pomogło sprężone powietrze i przedmuchanie od zewnątrz. No i już tak kolejne parę lat śmigam :one:

Pytanie zatem w jaki sposób sprawdzałeś N75 i czy wężyki są dobrze podpięte (?)
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Wężyki są dobrze podpięte, N75 sprawdzałem poprzez 011BS:
http://vaglog.com/log_247787.html

Te wysokie doładowanie występuje w kratkę... :(
Tutaj log z piątku i sytuacja wygląda o niebo lepiej. Dane sporo odbiegają od poprawnych ale nie wystąpił tryb awaryjny:
http://vaglog.com/log_248016.html (to jest 3 i 4 bieg)


Edit:
Tak sobie czytam i analizuje, he.. ;)

http://vaglog.com/log_248016.html
http://vaglog.com/log_248190.html

Duty cycle w grupie 11 i wszystko jasne. Tylko proszę o potwierdzenie, że to n75 ? ;)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

klynna, 100%-owej pewności to nie ma. Przeczyść N75 i sprawdź czy będzie poprawa. Instrukcję masz na forum.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

A co to za zaworek za n75, okrągły, biało czarny ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Zaworek zwrotny.
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

Hej! chyba moja przepływka umarła i prosi o reanimacje jednak chciał bym to potwierdzić
http://vaglog.pl/log_248310.html
objawy na 3 i 4 biegu mocy brak poniżej 1800 obrotów to praktycznie ledwo ledwo a na 5 biegu to wcale :)
czy ktoś to może potwierdzić? a może to turbina?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2016, 12:44 przez matix88, łącznie zmieniany 1 raz.
1.9 TDI ASV 2002 r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

matix88, przepływka trochę dziwnie mierzy, ale w ogóle te logi są dla mnie standardowo do kitu. Nie cierpię interpretować logów jak ktoś je zrobi na odwal się - sorry taki ze mnie pedant. Dla mnie dany log powinien być skonwertowny jako jeden osobny, a nie pod nim 3 następne itp...

Zrób logi grup 003 razem z 008 i osobno 011 zarówno na 3 jaki i na 4 biegu. Zrób to tak jak należy, czyli:
- wyłączone zbędne odbiorniki energii, np. radio
- silnik rozgrzany do 90 stopni
- od 1500 obrotów pedał w podłogę i trzymać do 4k

Jak sprawę ogarniesz to wstaw link do logów. Odnośnie błędów jest stosowny wątek na forum i tam je wklej.
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

ok Sony :) tak zrobię dzięki za rade ;)
a przy okazji jesteś może na grupie na fejsie? :)
1.9 TDI ASV 2002 r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Nie posiadam konta na fejsie i nie zamierzam nawet zakładać.

a tak przy okazji to zapytam jeszcze czy działałeś coś w aucie z gruszką ?
m
matix88
Forumowicz
Posty: 86
Rejestracja: 06 sty 2014, 08:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: matix88 »

nie osobiście nic nie działałem z gruszką :)

gr 11 bieg 3
http://vaglog.pl/log_248338.html
gr 11 bieg 4
http://vaglog.pl/log_248339.html

grupy 3 i 8 bieg 3
http://vaglog.pl/log_248340.html

grupy 3 i 8 bieg 4
http://vaglog.pl/log_248341.html


3 bieg logi z odpiętym przepływomierzem
http://vaglog.pl/log_248342.html
samochod wtedy wogole mocy nie ma na 3 to do 100km/h max sie rozpedzilem
nie pytaj po co logi z odpiętym :P po prostu chcialem zobaczyc jak to jest jak sie odepnie przepływomierz bo podobno to pomaga jeśli jest zepsuty ;)
1.9 TDI ASV 2002 r.
ODPOWIEDZ