Szukam i szukam na necie, i dalej brak informacji.
Wiecie, możecie powiedzieć jak działa cały ten mechanizm ? Już trochę się doszkoliłem z postów na elektrodzie, nie mniej jednak, proszę o informacje jak ten pedał działa mechanicznie.
Co z moich poszukiwań wynikło:
- uszkodzona poduszka silnika,
- uszkodzony mechanizm pedała gazu,
Własne pomysły:
- czy może na to mieć wpływ kończąca się po woli dwumasa i sprzęgło ?
- zabrudzony mechanizm (gdzieś tam pod maską ?)
- przepływ spalin (zapchany ? Jest taka możliwość ? Pomijając możliwość zwłok kota w wydechu..)
Na prawdę nie szukam dziury w całym, ale od połowy położenia pedału gazu do wciśnięcia go na maxa, pedał jest o wiele "cięższy" od pedału sprzęgła. Może jest ktoś z okolic trójmiasta, dam się nawet przejechać i oceni ...
Edit: moim zdaniem, opór wciskanego pedału, powinien być taki sam w całym zakresie - chyba, że w dieslach jest inaczej, stąd moje błędne odczucie ??