Odgrzebie ale co tam. Da sie usunąc ten błąd zepsutego sterownika i wgrać nowe dane - program VAG EEPROM Programmer 1.19g - przez kabel usb. Bez wymiany sterownika, bez rozbierania pół samochodu, i bez strat w gotówce.
Coś nowego Przez 16 poprzednich stron nie znalazłem nic podobnego. Błąd po skasowaniu od razu wywala ponownie.
Wtyczkę pod siedzeniem sprawdzałem wygląda ok. Poduszkę kierownicy ściągnąłem wtyczka i taśma wyglądała ok. Jedynie nie zdjąłem obudowy kolumny kierowniczej więc nie wiem jak tam wtyczka która wchodzi do taśmy. Macie jakieś pomysły o co chodzi?
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale błąd po raz pierwszy wywaliło w czasie gdy miałem dziurę w wężu od chłodnicy i dość solidnie kapało.
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
Gdzie kapało? Na sterownik poduch? Najprawdopodobniej taśma w kierownicy. Jakby się okazało, że mam rację, to leży mi taka w piwnicy (do wersji bez ESP).
Kapało mniej więcej w miejscu gdzie jest zawór do spuszczania płynu. Da się jakoś sprawdzić taśmę czy to napewno w tym problem? Mógłbym niby do testu przełożyć tą z białego ale zaś nie mam kompa żeby spróbować usunąć błąd.
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
Błąd 65535 - Uszkodzona cześć cyfrowa centralki czyli podobnie jak opisywane wcześniej. Napiszę ktoś jak się za to zabrać, co i jak bo większość postów dość stara. Ktoś mi to ogarnie, czy trzeba wymienić bo różnie w poprzednich postach piszą. I gdzie to jest w końcu gdzieś na progu pod dywanem czy przy tunelu środkowym ? :/
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
Sterownik poduszek? Jest pod nagrzewnicą na tunelu środkowym przykręcony. Ten kod błędu oznacza uszkodzony EEPROM. Mi ten sterownik naprawił kolega - udało mu się wgrać na nowo wsad. Jeśli nie masz możliwości lub za drogo wychodzi to polecam dokładnie ten sam numer części oraz indeks sterownika.
Wielkie dzięki. Jak ściągnę tunel który jest między siedzeniami to da radę się dostać do tego? Czy trzeba deskę rozbierać?
Żeby wgrać nowy wsad tak czy siak trzeba sterownik wyciągnąć czy robi się to jakoś przez kabel?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję
Trzeba zdjąć tunel i łącznik nagrzewnicy z nawiewem na nogi. Powinien być widoczny zaraz obok grodzi. Trochę trzeba się pogimnastykować ale można wyjąć. Nie wiem czy da się go naprawić bez wyjmowania - znajomy podpinał go na stole.
Zabrałem się dzisiaj za robotę bo chwilowo przestało padać Tunel wyrzucony ale ten łącznik mnie zatrzymał póki co bo nie chce tego połamać. Robione na parkingu i słaba widoczność tam. Ktoś podpowie jak się tego pozbyć, gdzie śrubki itd?
Sterownik jest na dywanie przykręcony czy trzeba ciąć dywan żeby to odkręcić i wyciągnąć?
Nie wkładam pieniędzy w starego złoma, wkładam serce w pasję