Witam. oto moje drugie auto Toledo2 z silnikiem ASV calkiem cywilne i spokojne auto do jezdzenia po bulki. na szybko zrobilismy troche mocy. Czyli wtryski 290 turbo GTB2056V mercedes pompa sekcja 11ka przerobiony nastawnik walek SDI fmic aluminiowy rdzen 65x180x550 wydech 2,5 cala wystrojene oczywiscie przez Roberta Tune-up Jest jeszcze zapas paliwa ale wiecej nie robili bo zaczyna juz kopcic na tych nastawach troche pusci z dolu a potem juz nic dopieor widac na hamowni jak sie rozkreca na poszczegolnych biegach na drodze nic nie kopci. Bardzo przyjemnie sie jezdzi wiecej: https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=1
Nim zdążysz wyjechać po bułki to już będziesz spowrotem Fajny wynik
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Witam! Po regeneracji turbo, zrobiliśmy wreszcie dziś znowu program. Niestety seria przed regeneracją była 109KM a po regeneracji jedyne 100KM. Wyszło według mnie troche słabo ale o niebo lepiej w jeździe w porównaniu do poprzednio. Auto już nie wpada w dziure ani nic z tych rzeczy. Zastanawiam się czy nie podjechać tam gdzie robiłem turbo neich to troche ustawią lepiej żeby dmuchało tak jak powinno. Co o tym myślicie? Jest sens? poniżej wykresy, Oceńcie. Dzięki
Październik:
Grudzień:
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Zdaje sobie z tego sprawę, dlatego zastanawiam się czy będą wstanie to turbo poprawić tak żeby dmuchalo chociaż te 110 tak jak powinno? Obgadalem sprawę z tunerem i turbo po regeneracji dawało 0.8 bara, teraz jest 1.1 i jest na granicy dymienia. I tak myślę czy jechać żeby podregulowali turbo i zrobić korektę czy nie? Tuner jest zdania że żeby nie dymil to już nic więcej nie zrobimy. Doradzcie
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 25 gru 2015, 01:54 przez adrian2901, łącznie zmieniany 1 raz.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"