Czy ktoś wie jaki amperaż 110 czy 150 ma mieć bezpiecznik od alternatora w skrzynce na akumulatorze w Toledo II 1.8 20V? Bo spalił mi się ten bezpiecznik mechanik tymczasowo spiął wszystko bez bezpiecznika i oczywiście nie popatrzył jaki był stary bezpiecznik a na obudowie nigdzie opisu nie ma: D
W Toledo2 1.9tdi 2001 r gdzie jest pprzekaźnik świec zarowych na akumulatorze mam 3 zielone 30a bezpieczniki a za akumulatorem prawie przy podsxybiu Skrzynecka i 2przekazniki mam zdjęciaaale pisze z tel i nie mam jak wrzucić
karolek0188, przekaźnik świec żarowych masz pod kierownicą po lewej stronie. Musisz ściągnąć plastik, żeby mieć tam swobodny dostęp. Zajrzyj do pierwszego postu w temacie. Masz tam wsio rozpisane elegancko. Uzupełniłem zdjęcie do opisu, więc będziesz miał łatwiej.
Ostatnio w moim toledo zauważyłem że po 10 minutach jazdy, strasznie grzeją mi się dwa przewody razem z bezpiecznikami. Znajdują się one w tej puszce czarnej na akumulatorze FL1 - alternator - 110A FL2 - wnetrze - 110A. Jak się nagrzeje ten bezpiecznik FL2 to gasnie mi prąd w całym samochodzie i auto gaśnie(po długiej jeździe ok 2 godziny). Gdzie idzie ten przewód FL2 bo nie mogę go namierzyć ? Oraz mam pytanie odnośnie bezpiecznika FL5 ponieważ mam tam wolne miejsce bez doprowadzonego przewodu mimo że mam silnik AHF a przecież ta pozycja jest od świec żarowych? Proszę was o rozjaśnienie mi tej ciekawostki, zanim oddam auto do elektryka.
Panowie, czy w małej czarnej puszcze pod maską, to są przekaźniki ? Jest ona zlokalizowana za akumulatorem, nad zbiornikiem płynu hamulcowego.
Ogólnie chciałbym się dowiedzieć czy to są przekaźniki ? (mam tam wpięte dwie duże kości), oraz poproszę o jakieś informacje za co są odpowiedzialne lub jak mogę to wygooglać ? Wpis z pierwszej strony (oprócz rozpiski małych bezpiecznikiów) nic mi więcej nie mówi
Te 2 "kostki" to przekazniki od świec zarowych podgrzewajacych płyn chłodniczy. Jeden odpowiada za obieg "duzy" drugi za "mały" czyli grzeją 2 lub 1 świeca (albo wszystkie 3)
Bezpiecznik w skrzynce na akumulatorze, przepala mi się ciagle ten od wentylatorów, taśmowy, jak już kupiłem samochód, to miał 40A założony, w rozpisce jest, że 30A, coś się stanie jak dam 50A? Za cholere nie wiem co powoduje zwarcie, ze przepala się ten bezpiecznik, bo mogę pojeździć tydzień i się przepala, a mogę i miesiąc i nic się z nim nie stanie i nagle jak zobacze w skrzynce, to jest spalony.