[1M] Demontaż błotnika

Tematy ogólno-techniczne
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Sony »

Radziu, tu nie ma co się głowić tylko brać za robotę i tyle :one: Ja wymieniałem u siebie błotnik, ale było to jakieś 2 lata temu i zwyczajnie nie pamiętam jak to wyglądało to raz. Druga sprawa, że ja wtedy wymieniałem zderzak i całe wzmocnienie czołowe, więc tak czy owak wsio demontowałem :)
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

tylko, ze w piatek jade na drugi koniec Polski, wiec mam tylko dzis i jutro zeby sie uporac z autem, stad zastanawiam sie czy sam dam rade, czy oddac do warsztatu. wiadomo, ze lepiej samemu zrobic, nie tylko z uwagi na koszty. na leon club zapytalem, to sa pod slizgiem dwie sruby podobno i wiecej sie nic nei rusza, jesli o przod chodzi
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Sony »

Też mi się tak wydaje, że przy ślizgach śruby trzymają o czym pisałem na początku wątku ;) Będziesz zatem musiał zderzak zrzucić przynajmniej częściowo po tej stronie, po której masz błotnik do wymiany.
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: DzieX »

Od góry wzmocnienie jest na pewno przykręcone do błotnika.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

Re: [1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

DzieX pisze:Od góry wzmocnienie jest na pewno przykręcone do błotnika.

jeśli od góry, to może pierwsza śruba patrząc od lampy pod maską? i wsyatczy odkręcić te pod maską i nie ruszać wzmocnienia czołowego dalej?
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: DzieX »

Nie wiem, dlatego mówiłem, żebyś najpierw zdjął zderzak z tego ślizgu który i tak blokuje błotnik.
Rozkład śrub masz na obrazku.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: vwir »

Przez ten czas co debatujecie na ten temat błotnik byłby już dawno wyciągnięty ;) Przecież to nie statek kosmiczny - wszystkie śruby na wierzchu, dobrze widoczne. W praniu wyjdzie, co trzeba zdemontować.
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

[1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

dzisiaj jeszcze uzywam auto, wiec nie moglem go zaczac rozbierac :P za 2 godziny biore sie do pracy
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3224
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Lokalizacja: Nadarzyn
Kontakt:

Re: [1M] Demontaż błotnika

Post autor: DzieX »

vwir pisze:Przez ten czas co debatujecie na ten temat błotnik byłby już dawno wyciągnięty ;) Przecież to nie statek kosmiczny - wszystkie śruby na wierzchu, dobrze widoczne. W praniu wyjdzie, co trzeba zdemontować.


Widzę że autor ma ochotę podyskutować zamiast zrobić i pyta o różne rzeczy ale to nie mój błotnik i nie mój problem ;)
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 750
Rejestracja: 07 cze 2011, 13:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin

Re: [1M] Demontaż błotnika

Post autor: Radziu »

DzieX pisze:
vwir pisze:Przez ten czas co debatujecie na ten temat błotnik byłby już dawno wyciągnięty ;) Przecież to nie statek kosmiczny - wszystkie śruby na wierzchu, dobrze widoczne. W praniu wyjdzie, co trzeba zdemontować.


Widzę że autor ma ochotę podyskutować zamiast zrobić i pyta o różne rzeczy ale to nie mój błotnik i nie mój problem ;)


napisałem wcześniej, że korzystam z auta jeszcze dziś i nie mogę go zacząć rozbierać, stąd miałem czas na pytania.

Po południu zabrałem się za robotę, nie mogę uporać się ze śrubką od spodu oznaczoną na schemacie SONY'ego jako nr 15. u mnie wyglada to jak duzy nit :/
ODPOWIEDZ