Nadwozie, część przednia
Demontaż i montaż przedniego błotnika
Demontaż
‒ Zdemontować okładzinę i wzmocnienie przedniego zderzaka => strona 63-4
‒ Demontaż nadkola => strona 66-5
‒ Wymontować element oddzielający => strona 50-16
(treść tej strony)
‒ → Wymontować nadkole => strona 66-5
‒ Odkręcić śruby -2- z nakrętek rozprężnych -1-.
◆ Moment dokręcania: 2,5 Nm
‒ Wymontować element oddzielający -3 z błotnika.
(koniec treści tej strony)
‒ Podgrzać przedni błotnik od strony słupka A za pomocą dmuchawy SAT 1416 i wymontować (odłączyć osłonę podwozia wykonaną z PVC za pomocą noża tapicerskiego).
Uwaga:
Osłona podwozia z PVC może być podgrzewana tylko nieznacznie i przez krótki czas. PVC nie powinno zmieniać koloru i nie powinny pojawiać się pęcherzyki
Przy opieraniu przedniego błotnika o jakiekolwiek części umieścić odpowiedni materiał pomiędzy błotnikiem a powierzchnią podpierającą tak, aby zabezpieczyć powierzchnię błotnika przed uszkodzeniem.
Montaż
‒ Przed dokręcaniem błotnika, na powierzchnie styku śrub należy nałożyć pośrednią warstwę farby cynkowej KR 004 30903.
‒ Umieścić PVC KR 004 30603 w miejscach, gdzie usunięta została warstwa ochronna, używając pistoletu do nakładania masy uszczelniającej SAT 5380.
‒ Wyregulować położenie błotnika przedniego, upewniając się że odległości kontrolne są prawidłowe. Do tego celu użyć szczelinomierza U-40807.
Aż włączyłem Elsę więc doceń to