Niestety to nie czujniki temperatury, wszystkie wskazania są zbliżone różnica max 1*C.
2 cewki wymieniłem, ponieważ 1 miała uszkodzoną obudowę a na drugiej cewce powinno być na zimnym silniku 4-6 kiloomów a nic nie było, po wymianie może minimalna poprawa oraz po wymianie świec trochę jest lepiej.
Chyba zlokalizowałem problem, wcześniej wymieniłem regulator ciśnienia paliwa WEBER oryginał, ponieważ miałem problem nie pamiętam z czym i zmieniłem na stary oryginalny i teraz po dłuższym postoju odpala normalnie.
nowy regulator ciśnienia paliwa to: WEBER 036 133 035 A dałem za niego 99zł dane techniczne zgodne ze starym wytrzymał prawie 13 tyś km.
Ale mam też drugi problem stało się to nagle gdy już miałem założony LPG, dzieje się to tylko na zimnym silniku, odpala normalnie na ssaniu obroty 1100 nie falują pochodzi około 5 sekund i gdy dodam gazu dusi się tak jakby chciał zgasnąć po chwili coś cicho strzeliło.
Poniżej przesyłam link do filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=JQ_7DsX ... e=youtu.beOdpalałem w garażu, jak coś, po delikatnym przegazowaniu jest wszystko ok, żadnych błędów.