Logi z VAGa i prośba o diagnozę

o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

Nie mam logu na podmienionych n75 z n18 ale na n18 auto troche słabiej/inaczej jechało
Dodam że auto nie reaguje na gaz tak jak kiedyś. Tzn deptam mu na luzie a on troszkę tak jak by był przymulony
Dodam że na odpalonym aucie jak napompuje hamulec to za 4 razem robi sie twardy i jak trzymam na takim twardym to ciutke sie cofa bardzo po mału ale to ciutke. Gdy puszcze to za chwile znow robi sie miekki.Na zgaszonym aucie tez za 4razem robi sie twardy ale juz nie odpuszcza
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

No to bardzo możliwe, że na n18 było poprawnie. Teraz Ci się wydaje lepiej, bo przeładowuje. Wrzuć jeszcze raz n18 zamiast n75 i zrób logi.
Podciśnienie łatwo można sprawdzić - kup najprostszy wakuometr i zaraz za pompą ma być ok. -0,9bar.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

ok podmienię jutro i zrobię logi,wakuometr też zakupie bo się przyda, odpiąłem wężyk na trójniku od vacuuma i palec mi zasysało, nie wiem jak bardzo ma ssać ale jakoś bardzo mocno nie ssało no ale nie mam w palcu wakuometra hehe :D

nagrałem ruch sztangi oraz log 011 BS

https://www.youtube.com/watch?v=pqXvNqZ ... e=youtu.be

http://vaglog.pl/log_236051.html

jeżeli chodzi o przeładowanie to tak mi się przypomniało że mechanik próbował mi sztangę trochę podciągnąć i zrobił 1,5 ruchu ma to znaczenie?

EDIT 20.10:
koledzy zrobiłem testy wakuometrem i proszę o sprawdzenie:

https://www.youtube.com/watch?v=Djly3xL9v54 - wakuometr podpięty pod pompe vacum - według mnie jest ok - 0,9 b

https://www.youtube.com/watch?v=EUs3daKA2wM - wakuometr podpięty pod n75 pod wyjście do gruszki - chyba nie jest ok. 0-4 - 0.5 b

https://www.youtube.com/watch?v=iTQo3yno7Ss - wakuometr wpięty w trójnik między gruchą a n75 i log 011 BS

sorki za post pod postem
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Pompa vacum w 100% sprawna. A teraz podmień N75 z N18 i zrób to samo. Przy okazji gdy je podmienisz to zrób logi dynamiczne na N18.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

właśnie dziś trochę się pobawiłem i ogranicznikiem i sztangą, dołu nie poprawiłem ale udało mi się zmniejszyć duże przeładowanie powyżej 2tyś. i o dziwo przy takim ustawieniu gdy podłączyłem pompe vacum do turba to w ogóle nie ładowało :O.tak jak by wszedł w awaryjny i po zgaszeniu i odpaleniu nie chciał z niego wyjść. może dla tego że ogranicznik zmniejszyłem o 2 obroty i turbo wcześniej zamyka łopatki?


http://vaglog.pl/log_236799.html

Panowie a na tamtym teście co testowałem wyjście z n75 do gruchy to nie powinno dawać do suszary 0,9b czyli tyle ile wychodzi z vacuma?

jutro spróbuje przy takim ustawieniu ogranicznika podmienić na oryginalną przepływkę.może ona nie dmucha od dołu? :D

gadałem z tymi tunerami z kl-turbo co mi regenerowali i powiedzieli sami żeby zmniejszyć ogranicznik o 2 obroty i że na pewno pomoże, a tu d***a, na razie nie oddam na gwarę bo nie jestem pewny czy u mnie nie ma winy w autku
Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgorzelec

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: strazak »

witam, czy ktoś z was może zerknąć na logi i powiedzieć co jest ;-)

http://vaglog.pl/log_237679.html
http://vaglog.pl/log_237680.html
http://vaglog.pl/log_237681.html
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Sopot

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: klynna »

Moim zdaniem i na obecną moją wiedzę, mogę powiedzieć, że:
1. Przepływka wygląda ok
2. Turbo średnio, albo za małe albo za duże doładowanie - na tym bym się skupił.

Panowie eksperci, czy postawiłem dobrą diagnozę ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

strazak, a co się dzieje z autem nie tak ?

Przepływka złych wartości nie ma, ale mogłaby mieć lepsze ;) Po logach nie ma jakiejś tragedii stąd moje pytanie.
Awatar użytkownika
strazak
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 21 gru 2008, 18:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: strazak »

Sony pisze:strazak, a co się dzieje z autem nie tak ?

Przepływka złych wartości nie ma, ale mogłaby mieć lepsze ;) Po logach nie ma jakiejś tragedii stąd moje pytanie.


wydaje mi się że zbytnio dołu nie ma, wymieniałem N75, mój rozbierałem ale nie za wiele to dało, założyłem drugi, używkę i chciałem zobaczyć czy będzie lepiej i w ogóle jak wyglądają parametry poszczególnych ''podzespołów''
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Czy to turbo kiedykolwiek lepiej się zachowywało?
ODPOWIEDZ