Najłatwiej podpiąć pod kompa- wiadome, tylko że u mnie trudno się połączyć i tylko jeden mechanik w okolicy to potrafi, a co za tym idzie stawkę ma wysoką. Jeśli nie będzie wyjścia to podjadę do niego. Miałem nadzieję że mnie to ominie. Jeszcze jedno, czy czujnik zużycia klocków daje takie objawy? Lub czy można przeoczyć kabelek czujnika przy szczękach hamulca?
klynna, napisałem że u mnie trudno się połączyć, próbowałem nie raz nie dwa. Mam pierwszą wersję Tolka II i jeszcze mam przerobione co nieco przy liczniku.
Niedawno bylem na przegladzie i diagnosta powiedzial mi, ze mam do wymiany prawy przedni drazek ale jeszcze da rade troche aktualny. Wybieralem sie do mechanika dopiero za tydzien zeby to zrobic razem z wymiana oleju. Dzis jak wsiadlem do samochodu i ruszylem z garazu to uslyszalem dziwne obcieranie z prawego przedniego kola. Kola jeszcze nie zdejmowalem tylko podnioslem na lewarku. Jest jakby zablokowane. Lewy przod po podniesieniu kreci sie elegancko. Teraz pytanie czy to wina drazka? Czy moze cos innego.
Drążek nie, hamulce ci trzymają. Jakby to miał być drążek, to koło normalnie by się obracało, tylko miało by luz jakbyś ruszał, tak jak się koło skręca.
Witam, mam takie pytanie wstawiałem mocniejsze oświetlenie do bagażnika w moim toledo 1.6 16v 2002r i jak ściągnąłem izolacje z kabli od lampki oryginalnej bagażnika to przypadkiem mi się zetknęły a zapomniałem wyciągnąć kluczyk ze stacyjki i coś puknęło i teraz nie chodzi mi ani szyby się nie podnoszą/opuszczają ani podświetlenie tylko przycisków do szyb nie działa ani cale oświetlenie wnętrza nie działa i centralny nie działa wiem ze zrobiłem idiotyczny błąd ale co mogło się spalić ?? że nagle to wszystko nie działa?
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb