Zrobiłeś program więc dwumas także jest bardziej obciążony, może zacząć drgać za pół roku i od nowa ściagaj skrzynie i kupuj dwumasa? Za te pieniądze będziesz miał 2 zestawy sztywnego sprzęgła które na pewno ci sie nie będą ślizgać
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Witam. Miałem problem ze sprzęgłem ponieważ zaczeło się ślizgać. Postanowiłem wymienić sprzęgło, po diagnozie, wyciągnięciu sprzęgła okazało się że dwumas jest w bardzo dobrej kondycji więc została wymieniona tarcza, docisk i łożysko. Na początku było wszystko ładnie do czasu. Po 2 tygodniach od wymiany nie wchodzi mi 4 i 5. Problem jest w tym że od czasu do czasu nie wchodzi bieg, muszę albo bardzo mocno pociągnąć dźwignie do siebie, albo spowrotem na 3 i na 4 i wtedy wejdzie lekko. Drugi problem wczoraj zauważyłem że nie raz gdy stoi na biegu jałowym klepie dwumas. Nie zawsze, tak jak na 3 razy 1 raz nie wejdzie bieg. Mam zamiar jechać do mechanika i zrobić aferę bo zarzekali się i obiecywali że będzie wszystko działać. Tym bardziej ze to nie osiedlowy mechanik w garażu tylko wyższej klasy warsztat. Ale moje pytanie do was, co się mogło stać że biegi nie wchodzą ? I co z tym dwumase jak już się kończy a oni obiecywali że robią tak cały czas że dwumas zostaje i wszystko wporządku zawsze bylo.
Ehhhh a tłumaczyłem ze się wymienia z dwumasą ale ty jak zwykle swoje Po takim czasie podejrzewam że warsztat sie na ciebie wypnie i powie ze coś uszkodziłeś w miedzyczasie
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
A ja myślę że po wymianie sprzęgła trzeba wyregulować linki , bo w zależności od pozycji auta i ułożenia silnika może występować problem ze zmianą niektórych przełożeń . Co do dwu-masy się nie wypowiadam.
Witam. Poczułem ślizgające się sprzęgło w moim aucie - Toledo 1M 1.6 AKL, więc nadszedł czas na jego wymianę. Tak się składa, że mam nowiutki komplet sprzęgła, którego nie zdążyłem założyć do poprzedniego Toledo - 1L silnik 1.8RP 65kW
Średnica tarczy się zgadza, liczba zębów też.
Porównując numery części z ETKI i katalogu intercars wszystko pasuje Numer ETKA - TOLEDO 1M: Sprzęgło 06A 141 031 J 06A 141 031 JX Docisk 06A 141 025 Q 06A 141 025Qx