Znowu zaczęła mi migać kontrolka od świec żarowych (żółta spiralka) i stopy palą się cały czas, pomyślałem, że to ten czujnik pod pedałem hamulca. Sprawdziłem VAGiem pojawił się błąd 16955. Zauważyłem ,że na wyłączonym silniku i wyjętym kluczyku po wciśnięciu hamulca stopy się palą (prawidłowe działanie) ale także pika sygnał o włączonych światłach. Zacząłem od sprawdzenia żarówek i okazało się że, jako że są to żarówki dwu-włóknowe - jedno z włókiem zmodyfikowało się pewnie pod wpływem temperatury i zaczęło się stykać z drugim włóknem. Wymiana żarówki za niecałe 3 zł rozwiązała problem.
Jestem kolejna osobą z tym samym problemem . Podczas weekendowego wypadu nad morze zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych. Najdziwniejsze jest to, żę przez ok 50 km mrugała,później przez kolejne 50 wyłączyła sie i po kolejnych kilometrach az do samego morza mrugała. Podczas mrugania nie działał tempomat. Czy ma to ze sobą jakieś powiązanie ???? Natomiast podczas powrotu do domu ani razu na chwile nie zapaliła sie kontrolka i tempomat działał sprawnie. Szukać winy w czujniku stopu,czy gdzie indziej?? Żarówki itp sprawdzę dopiero we wtorek bo nie mam dostępu teraz do auta.
miałem to samo u siebie trzeba Wymienić czujnik pod pedałem hamulca, u mojego brata w pasacie B5FL jeszcze lepsze jaja były migotało świecę żarowe abs i esp nie działał, i to wszystko za sprawą tego czujnika. koszt nie duży, roboty na 5 min
Koledzy mam problem...Kolega (elektryk) montował mi światła do jazdy dziennej do mojego Toledo, po odpaleniu samochodu zauważył że miga kontrolka świec żarowych.Minus dał na akumulator, zasilanie wpiął pod kabel przy wtyczce do pompy wtryskowej a trzeci kabel pod światła pozycyjne (postojówki) Jadąc samochodem nie zauważam żadnych problemów, lecz kontrolka świec żarowych świeci dalej. Czy ma to jakiś wpływ po podłączeniu śwateł pod kabel od pompy czy poprostu to jakiś zbieg okoliczności??Światła STOP świecą!!!