Witam!
Tak czytam i czytam dzisiaj odnośnie tych 2.3 v5 i problemów z Lpg i mam dokładnie identyczny problem ,z falowaniem.
Do momentu mniej więcej osiągnięcia 80 stopni po przerzuceniu na gaz tolek nierówno pracuje i pod obciążeniem potrafi szarpnąć.Benzyna jest miodzio wszystko.
Wymieniłem najpierw przewody(BREMI) ,Świece NGk(pomogło bo zaczął lepiej na gazie latać) ,Filterek gazu,Filtr powietrza jest wkładem K&N ,obudowę filtra bo była popękana przewody ,gumowe od parownika i te małe zasilające. Wcześniej kolega od którego kupiłem dosłownie jakieś 1-2 miesiące wcześniej wymieniał parownik.
Nietknięte zostały wtryski jeszcze oraz centralka
Instalacja jest to OMVL XXI DREAM
Z tego co czytałem to jest to wredna instalacja dla gazowników
Byłem na sprawdzeniu u gościa który robi Lpg i na nagrzanym silniku trzyma dobrze parametry.
Temp przełączania to jakieś 33 stopnie ,czy to jest nie za mało??
Ponadto jak chcę pokręcić tolka dla testu na LPG do większej prędkości obrotowej to w pewnym momencie jakieś (4-5 RPM) czuje osłabienie i już nie zbiera się tak dobrze.
Zastanawiam się nad wymianą tych wtrysków .
Wiem ,że najlepiej byłoby kupić albo KEIHI ALBO HANA ale póki co muszę się liczyć z innymi wydatkami(drugie auto ,szkoła) i nie bardzo chce uśmiecha mi się wydawać 5-6 stów na to.
Myślałem natomiast nad wtryskiwaczami OMVL REG FAST ,które w sumie nie mają najgorszych opinii. Valteki z tego co się dowiedziałem to ludzie odradzają stanowczo .
Czy ktoś z was ma takie REG FAST w tolku u siebie??
I jeszcze jedna kwestia gdzie macie pomontowane u siebie w autach wtryski od gazu??
Bo ja ma obiekcje co do systemu montażu u mnie i nie wiem czy również nie ma to wpływu.
Wtryskiwacze mam zamontowane między kolektorem dolotowym a chłodnicą dokładnie tutaj w tej wąskiej szczelinie przy pasie przednim,być może tu jest problem jeszcze ,że są zbyt daleko?
Pozdrawiam
zaloz hana i zapomnij. ja mam hana green w AQN i nie ma zadnego problemu. nic nie faluje, szarpie itp. ale podstawa to dobra regulacjam Masz AGZ czy AQN? gdzie masz nawierty zrobione? co do temp przelaczenia ja mam 25* i nawet nie slychac i nie czuc zmiany zasilania.
Witam!
Dzisiaj autko zaprowadzone i po 3 godzinach odebrane od gazownika.Zdecydowałem się jednak na tańszą opcję w postaci OMVL REG FAST +nowy czujnik temp .
Autko zestrojone ,wszystko działa jak należy .Nareszcie zero szarpania ,autko ciągnie pięknie na gazie więc jestem mega zadowolony z roboty .
[ Dodano: 2013-11-01, 22:54 ] Witam!
2 tysiące już zrobione na nowych wtryskach i auto pracuje poprawnie.Ciągnie bez szarpania.
Jedynie co zauważyłem jako negatywne choć w sumie jest to kwestia przyzwyczajenia ,że OMVL REGFAST sa doysc głośnymi wtryskami .Poza tym jest wszystko ok .
Witam! Troszeczkę odkopię temat. Kupiłem toledo v5 aqn z instalacją gazową założoną w 2009 roku na sterowniku STAG-300. Wtryski z tego co mowil poprzedni właściciel to matrixy albo magici. Byłem ustawić to wszystko, mapa fajnie siadła, lekkie korekcje dawki zrobione, auto ładniej pracuje na niskich obrotach lepiej jedzie ale odbiega dużo mocą w porównaniu do benzyny. Chcę wymienić wtryski na hana tylko nie orientuje sie gdzie kupić i jaki model. Pomożecie ?
Osobiście odradziłbym Ci Hany. Miałem początkowo, ale miały taką wadę, że jak się mocno nagrzały (po około 200km nieprzerwanej jazdy) to paliły bezpiecznik i był koniec jazdy na gazie... Być może, albo i na pewno, po prostu miałem jakąś wadliwą partię, lecz mój gazownik po moich przygodach i paru innych, o których słyszał, przestał montować Hany i zamiast nich używa Barracud. Ja z Barracud jestem bardzo zadowolony, tzn. w sumie z całej instalacji, bo jedna składowa to nie wszystko
To ja żeby Ci namieszać , napiszę, że osobiście mam Hana i jestem mega zadowolony. Niestety nie pamiętam modelu. Wiem że kosztowały mnie ok 300 pln. Zrobiłem na nich już 52tys. tak jak i na całej instalacji. Żadnych problemów nie miałem. Brałem, bo polecali tu na forum jak i na lpg-forum.pl . Co do Barracud się nie wypowiadam. Nie znam, nie stosowałem nic złego czy dobrego nie powiem. Pozdrawiam