Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jeszcze dodam że jadąc dam gazu na maxa to jest czarno za samochodem. A może zlogować jeszcze jakąś inną grupę, żeby łatwiej było dojść co jest ?


Moc jest? Poszukaj dziury między przepływką,a turbiną,może luz na złączu?

Wtryski wydaja się ok, ale ten log niczego konkretnego ci nie powie.
Michal
b
beny007
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: beny007 »

jest moc. jutro poszukam tej dziurki jesli jest... dzieki za porady.
chyba bede musial z nim do jakiegos tunera podjechac to on moze cos wymysli...
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

vwir pisze:Ale co mają lejące wtryski do przeładowania? Jeśli przy maksymalnie wydłużonej sztandze i odłączonym podciśnieniu nadal łapie przeładowanie, to zdecydowanie coś z tą turbiną jest nie tak. To o nieszczelności to Sony pisał do bongo56. U niego przepływka pokazuje śmiesznie niskie wartości.
Hehe ja już się tak zamotałem, że logi pomyliłem i stąd wyszła niezła historia :D
b
bongo56
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bongo56 »

koledzy czemu sadzicie ze śmieszne niskie wartości przewód do turbiny i dalej nie widać dziury tak ze podpowiadacie ze to przepływka
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

bongo56, zobacz sobie na swój drugi log, specified MAF 850, a ty masz wartości cały czas poniżej tej wartości (najwięcej to 730 w dolnym zakresie), a potem okolice 500. Spróbuj odpiąć przepływomierz, wtedy w całym zakresie powinno być 550, sprawdź jak wtedy jedzie.
Obrazek
b
bongo56
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bongo56 »

irocket odłączyłem przepływkę i samochód wolniej się rozpędza i mam log z tej jazdy i co koledzy o tym sadzą
http://vaglog.pl/log_217312.html
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Lokalizacja: Żary

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Bartek26 »

no nic nie sądzimy bo jak jest odłączona to wartosci stoją w miejscu.
Skill.... You can't buy it ....
b
bongo56
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bongo56 »

no tak ale jak jest podłączona to ma małe wartości tak ze pewnie czeka mnie wymiana przepływki logi z tamtej jazdy jest wcześniej ile może mnie kosztować taka przepływka
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

bongo56, z odłączoną przepływką (tryb awaryjny) nie kopci?
Michal
b
bongo56
Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: bongo56 »

nie przyglądałem się ale dużego kopcenia nie ma kiedyś na zimnym były taki momenty ze kopcił na biało i dziwnie chodził tak telepał
ODPOWIEDZ