Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 13 maja 2015, 22:22
bongo56 , jak dla mnie to albo mega nieszczelność (do sprawdzenia dolot + wężyki) albo przepływomierz padnięty.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 14 maja 2015, 07:24
No to by chyba była dziura jak palec
bongo56, nie masz przypadkiem odpiętej i niezaślepionej odmy?
beny007
Forumowicz
Posty: 27 Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze
Post
autor: beny007 » 14 maja 2015, 15:40
vwir , Turbiny nie rozbierałem więc jak źle poskładana to nie przeze mnie.
a nieszczelności poszukam , tylko jak ją znaleźć?? wężyki mam wszystkie szczelne bo sprawdzałem dużą strzykawką.
a może być nieszczelny intercooler ?
Jeszcze dodam że jadąc dam gazu na maxa to jest czarno za samochodem. A może zlogować jeszcze jakąś inną grupę, żeby łatwiej było dojść co jest ?
Szymek08
Forumowicz
Posty: 1687 Rejestracja: 22 sie 2009, 17:18
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF+
Lokalizacja: Piła
Post
autor: Szymek08 » 14 maja 2015, 15:49
pewnie że może być nieszczelny
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 maja 2015, 16:13
beny007 , a może Ci wtryskiwacze leją ?
beny007
Forumowicz
Posty: 27 Rejestracja: 13 lut 2014, 17:39
Auto: Seat Toledo 1M 2000
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Siemiatycze
Post
autor: beny007 » 14 maja 2015, 16:16
Sony , sprawdza się je w kanale 13 ? grupa BASIC SETTINGS ?
Czy wyjąć i sprawdzić w maszynie?
Sony
Administrator
Posty: 7094 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 14 maja 2015, 16:20
beny007 , poprzez VAG sprawdzisz je na kanale 13-tym. Najbardziej wiarygodne jednak jest sprawdzenie na maszynie.
Zloguj jednak grupę 013 i zapodaj na forum.
vwir
Zasłużony
Posty: 2838 Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna
Post
autor: vwir » 14 maja 2015, 16:26
Ale co mają lejące wtryski do przeładowania? Jeśli przy maksymalnie wydłużonej sztandze i odłączonym podciśnieniu nadal łapie przeładowanie, to zdecydowanie coś z tą turbiną jest nie tak. To o nieszczelności to Sony pisał do bongo56. U niego przepływka pokazuje śmiesznie niskie wartości.
bongo56
Forumowicz
Posty: 20 Rejestracja: 15 sie 2013, 23:42
Auto: seat toledo 1M
Model: 1,9 ASV
Lokalizacja: ok,barcina
Post
autor: bongo56 » 14 maja 2015, 17:36
vwir nie mam zaślepionej odmy