Wszystko o silnikach wysokoprężnych
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 08 maja 2015, 09:08
Dzięki
Dzieje sie jednak coś dziwnego. Gwizdanie pojawia się po dłuższej jeździe na niższych obrotach (ostatni 1000 km jezdzila kobieta).
Gdy ja trochę popiłuje auto (pare razy przeciągne do 3500 RPM), gwizdanie zdecydowanie ustępuje.
Co o tym sądzicie?
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 08 maja 2015, 13:24
Zapieka się VNT
sprat
Forumowicz
Posty: 132 Rejestracja: 11 mar 2014, 12:08
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Zgierz/Zamość
Post
autor: sprat » 08 maja 2015, 13:44
I to pomimo tego, że regeneracja turbo była tak z miesiąc temu? (wymienione łopatki i uszczelnienia)? Od tego czasu auto przeejździło max 2-3 tys km
kornat
Forumowicz
Posty: 2452 Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: kornat » 08 maja 2015, 14:50
Regeneracja swoją drogą. Jeżeli jeździ się na krótkich trasach to wiadomo, że diesel trochę sadzi, i zawsze ona się osiądzie na jakiś elementach. Niestety kolektor wraz turbiną jest w pierwszej kolejności i to na nich jako pierwszych się osadza.