I przy okazji zmień mechanika. Jakoś nikt nie narzeka na sprzęgło nawet po wymianie więc chyba ten wóz taki zły nie jest.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
w mojej miescinie same partacze do kogo nie oddasz musisz wracac na reklamacje bo zawsze cos rece opadaja, co moge robie sam przy aucie ale przy silniku nic nie robie bo nie umiem. Moze by sie wypowiedzieli uzytkownicy benzyny jak u nich bierze sprzeglo ?
Miałem wcześniej 1,8 20V sprzęgło brało wysoko. Tak samo było w dwóch 1.6 które oglądałem.
Trzeci którego kupiłem zaczyna brać sporo wcześniej, przed połową skoku, nie mam pojęcia od czego to zależy.
U mnie po wymianie zaczyna brać na 1\4 skoku (prawie od samego dołu) przed wymianą jak już ślizgało brało na 1\3 . Ale ostatnio miałem okazję jechać Golfem IV i właśnie miał strasznie wysokie sprzęgło i nie mogłem się przyzwyczaić.
Jak tak narzekacie to przejeździe się puntem xD chyba 1 albo 2 generacji jeszcze nie widziałem żeby któreś brało wyżej niż 1cm od ziemi jak ludzie mają dywaniki samochodowe to już przeszkadza w wysprzeglaniu....
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Trzeci którego kupiłem zaczyna brać sporo wcześniej, przed połową skoku, nie mam pojęcia od czego to zależy.
I tak powinno chodzić.
U mnie przed wymianą było twarde i brało wysoko. Później po wymianie zrobiło się miękkie i brało nisko. Oczywiście miękkie w granicach normy.
Witam, mam kolejny problem z samochodem. Coś brzęczy w silniku. Trochę trudno mi stwierdzić co to może być. Na początku myślałem, że to dwu masa, ale teraz to już nie wiem...
Z silnika dochodzą głośne stuki, tak jakby np. sprężyna od dwu masy się urwała i waliła po obudowie dwu masy (taki metaliczne stuki). Stuki te nie występują zawsze. Przeważnie pojawiają się po dłuższej jeździe, kiedy stoję na światłach. Nie ważne czy mam wbity bieg, czy nie, czy wciśnięte sprzęgło, czy też nie. Dodanie gazu lub "popuszczanie" sprzęgła powoduje, że odgłos natychmiast znika. W ogóle w trakcie jazdy nie występuje żaden problem.Z tym problemem zrobiłem już parę tysięcy. Dzisiaj rano było słychać te stuki, wcisnąłem sprzęgło i ucichły, puściłem znowu są (kiedyś też to zauważyłem). Kiedy dojechałem na miejsce (18km) - nic, zero problemów. Test: 5 bieg, autostrada, 50km/h - gaz w podłogę, pojawiają się lekkie drgania, ale zaraz powyżej 60km/h znikają. Jedynka i dwójka za pierwszym razem ciężej wchodzą tzn. rano wbijam jedynkę - czuć pewien opór, gdy drugi raz to już jest ok.
Spotkał się ktoś może z takim problemem?
Marios masz do wymiany koło dwumasowe wszystko się zgadza co piszesz , podobno na tym można jeszcze trochę pojeździć , na 5 biegu przy sprawnym nie powinno być żadnych drgań szarpnięć , a jak na luzie stuka i wciskasz sprzęgło przestaje (hehe znam te objawy) , jedz do kumatego mechanika to ci samo powie
Ja mam tak:
- na zimnym czasem trochę szarpał przy ruszaniu
- podczas przyspieszania słychać cykanie ( zależy albo jest długo albo wcale ) początkowo tylko na 2 biegu trochę było słychać
- wydaje mi się że ślizga się lekko
- po przejechaniu ostatnio 10 km nie szło dotknąć tarcz hamulcowych wtf
może to być coś z płynem hamulcowym, zapowietrzenie itd. czy raczej sprzęgło się żegna?
nie czaje tych gorących tarcz
ps. mam 1.9 tdi alh, przekulane niby troche ponad 170 tysięcy